کد خبر: 8531 - تاریخ: شنبه، 29 سپتامبر 2012 - 18:29

گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در روستای جیرسرباقرخاله خمام

در ششمین روز از هفته ی دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت این ایام با حضور خواهران بسیجی روستای جیرسرباقر خاله در محل دهیاری روستا برگزار گردید.

به گزارش خوبان، در ششمین روز از هفته ی دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت این ایام با حضور خواهران بسیجی روستای جیرسرباقر خاله در محل دهیاری روستا برگزار گردید. در این مراسم پس از گزارش فرمانده پایگاه خواهران روستا و اجرای دکلمه توسط یکی از خواهران بسیجی، حسینی بخشدار خمام طی سخنانی پیرامون هفته ی دفاع مقدس اظهار داشت: افتخار ما این است که در هفته ی دفاع مقدس یادی از شهدا و جانبازان و آزادگان می کنیم . تجلیل می کنیم از رزمندگانی که جهاد بر آن ها واجب بوده، مرد بودند و نیز رزمندگان خواهر. این ها که تفنگ بر دوش نگرفتند ولی در تاریخ دفاع مقدس داریم که پشت صحنه های جنگ را خوب اداره کرده اند.

بخشدار در بخش دیگری از سخنان خود گفت : حتما از این روستا نیز کمک هایی به جبهه های جنگ ارسال شده است و خواهران نقش داشته اند. تا رزمندگان خوب از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

حسینی در پایان سخنانش تصریح داشت: این ها قطعه ای از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که فراموش شدنی نیست. هر سال که از عمرش می گذرد زیبایی های خاصی دارد و جلوه نمایی می کند.

در پایان این مراسم به تعدادی از خواهران بسیجی جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads