کد خبر: 8498 - تاریخ: جمعه، 28 سپتامبر 2012 - 20:04

واکنش احمدی نژاد به بازداشت جوانفکر

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد از پیگیری مسئله دستگیری بازداشت علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مشاور مطبوعاتی خود خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید.

وی افزود: می‌دانید که در سازمان ملل سخنرانی‌های خوب بسیاری انجام می‌شود اما بسیاری منتظر بودند تا نقطه نظرات ملت ایران را بشنوند و بسیاری از شبکه‌ها در این خصوص در حال ارائه تحلیل بودند.

رئیس جمهور ادامه داد: در آنجا دو طرف سخن خود را مطرح می‌کردند، یکی کشورهای مستقل که ایران به نمایندگی از آنها صحبت می‌کرد و از یک طرف هم نظام سرمایه‌داری که آمریکا نمایندگی آنها را بر عهده داشت.

احمدی نژاد گفت: در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.

وی افزود: تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads