کد خبر: 8486 - تاریخ: جمعه، 28 سپتامبر 2012 - 12:12

افتتاح همزمان 6 بیمارستان در گیلان

استاندار گیلان از افتتاح همزمان 6 بیمارستان مهر ماندگار در این استان خبر داد و گفت: طرح‌های مهر ماندگار گیلان استثنایی است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: کیهان هاشم‌نیا در نشست ستاد مهر ماندگار گیلان با تبریک ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح‌های مهر ماندگار گیلان اثرگذار، مهم و استثنایی هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از طرح‌های مذکور سال‌ها از عملیات اجرایی آنها می‌گذرد، افزود: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار موجب تحول در منطقه می‌شود.

هاشم‌نیا راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی را در تحول منطقه تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: 14 سفیر به‌زودی از ساخت راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی بازدید می‌کنند.

استاندار گیلان با تاکید براینکه راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی کریدور شمال ـ جنوب را متحول می‌کند، ابراز کرد: راه‌آهن مذکور قابلیت حمل سالانه 10 میلیون تن کالا و 3.5 میلیون نفر مسافر را دارد.

وی بهره‌برداری از بندر آستارا، طرح توسعه بندر انزلی و بندر کاسپین را وابسته به راه‌آهن دانست و بیان کرد: انتظار افزایش کالا و سوآپ نفت با افتتاح راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی می‌رود.

هاشم‌نیا بندر آستارا را از طرح های مهر ماندگار در گیلان توصیف کرد و گفت: با افتتاح بندر مذکور بخشی از کالای مورد نیاز منطقه از طریق آستارا حمل می‌شود.

این مسئول از افتتاح همزمان 6 بیمارستان طرح مهر ماندگار در گیلان خبر داد و اذعان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار تاثیر بسیاری در توسعه استان دارد.

استاندار گیلان به بررسی طرح‌های مهر ماندگار در این استان اشاره کرد و یادآور شد: اطلاعات طرح‌های مذکور بررسی شده و اکنون پروژه‌ها طبق لیست ارائه می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 70 پروژه تا پایان سال جاری در گیلان، تصریح کرد: 15 پروژه جزو طرح‌های مهر ماندگار نیست و 15 پروژه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

هاشم‌نیا بر پیگیری روند اجرای پروژه‌ها به صورت روزانه تاکید کرد و گفت: 4 هزار میلیارد تومان پروژه در گیلان اجرایی شده است.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads