کد خبر: 84042 - تاریخ: جمعه، 10 جولای 2015 - 19:48

حجت الاسلام عاشوری در جمع راهپیمایان خمامی:

تنها راهکار مقابله با اسرائیل استفاده از سلاح زور است/ مذاکره با کشورهای غربی هیچ گاه راه به جایی نمی برد

امام جمعه خمام در خصوص راهکار مقابله با این رژیم صهیونیستی گفت: این کفار هیچ زبان و منطقی را نمی فهمند این ها فقط سلاح زور را می فهمند و همان را هم نسبت به کشورهای دیگر به کار می گیرند، لذا اگر کشورهای منطقه می خواهند به حقوق حقه خودشان برسند چاره ای جژ ایستادگی و مقاومت ندارند والا اسلام در مقام مذاکره چیزی کم ندارد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام علیرضا عاشوری امام جمعه خمام در جمع راهپیمایان خمامی اظهار داشت: روز قدس روز عزت و عظمت مسلمین است، گرچه صهیونیست های غاصب خواستند تحقیری را بر ملت های مسلمان روا بدارند و بخش عظیمی از ممالک اسلامی را غاصبانه تصرف کردند و هر روز هم با کشتار و قتل عام مردم به زندگی خودشان ادامه می دهند، ولی خداوند راه غلبه بر کفار را در سایه اتحاد حول محور اسلام به همه ی مسلمین ارائه داده است.

 

حجت الاسلام عاشوری

 

امام جمعه خمام با اشاره به ابتکار امام راحل در نام گذاری روز قدس تصریح نمود: تنها راه از بین بردن این رژیم غاصب همان ابتکار حضرت امام (ره) است که در اولین سال انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری کردند تا ملت های مسلمان با هم بستگی، وحدت و اتحاد در این روز بزرگ علیه این رژیم اشغال گر فریاد بزنند.

وی ادامه داد: از ابتدای تاسیس این رژیم نامشروع در منطقه علمای اسلام در مقابل آن قرار گرفتند، آیت الله کاشانی در همان سال تاسیس رژیم صهیونیستی در 67 سال قبل ملت مسلمان ایران را به راهپیمایی علیه این رژیم غاصب برانگیخته بود، سی سال بعد که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید حضرت امام (ره) نیز همان مسیر را انتخاب کرد و مسلمین را در جهت مخالفت با این رژیم صهیونیستی برانگیخت.

حجت الاسلام عاشوری در خصوص راهکار مقابله با این رژیم صهیونیستی گفت: این کفار هیچ زبان و منطقی را نمی فهمند این ها فقط سلاح زور را می فهمند و همان را هم نسبت به کشورهای دیگر به کار می گیرند، لذا اگر کشورهای منطقه می خواهند به حقوق حقه خودشان برسند چاره ای جژ ایستادگی و مقاومت ندارند والا اسلام در مقام مذاکره چیزی کم ندارد. ما بهترین راه حل را برای فیصله دادن سیاسی به قضیه فلسطین ارائه کرده ایم. مقام معظم رهبری فرمود که همه ساکنین اصلی سرزمین فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی در یک انتخابات آزاد شرکت و سرنوشت کشورشان را تعیین نمایند، کشورهای مدعی دموکراسی باید این را بپذیرند ولی در عین حال می بینیم که نمی پذیرند چون که به نفعشان نیست آن ها فقط از راهی حمایت می کنند که به نفعشان تمام شود لذا مذاکره با کشورهای صهیونیستی آمریکایی و آمریکایی هیچ گاه راه به جایی نمی برد.

 

امام جمعه خمام

 

امام جمعه خمام با اشاره به اهمیت ایستادگی در مقابل رژِیم اشغال گر اظهار نمود: برخی از مبارزین فلسطینی طی نیم قرن بر پشت میزهای مذاکره نشستند ولی جزء امتیاز دادن هیچ بهره ای نبردند و سرانجام هم میلیون ها مسلمان را در فلسطین تحت محاصره قرا ر دادند که با کم ترین امکانات در حال زندگی هستند. ولی ابتکار امام راحل باعث شد جنبشی از دل ملت مسلمان فلسطین برخیزد و در مقابل رژیم صهیونیستی اعلام موجودیت نماید و وجود دولت مستقل فلسطینی را به دنیا دیکته نماید والا قبل از  وقوع انقلاب اسلامی حتی از حکومت خودگران هم خبری نبود و مقاومتی وجود نداشت.

وی در پایان گفت: در سایه ابتکار حضرت امام (ره) بود که فلسطینیان به خود آمدند و در مقابل دشمنان ایستادند و سرانجام با همین ایستادگی موفق و پیزوی خواهند شد. راه دیگری در احقاق حقوق مسلمین منطقه وجود ندارد لذا همه مسلمین باید در این روز خاص که برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین نام گذاری شده به پا برخیزند تا حق خودشان را به جهانیان تحمیل نمایند.

انتهای پیام/61

 

 

 

اخبار مرتبط:

مردم خمام یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد زدند+ گزارش تصویری ۱

مردم خمام یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد زدند+ گزارش تصویری ۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads