کد خبر: 8140 - تاریخ: دوشنبه، 24 سپتامبر 2012 - 09:44

فرهنگ دفاع مقدس ضامن اقتدار ایران اسلامی در دنیاست

حجت الاسلام علیرضا عاشوری عصر یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع جوانان بسیجی بخش خمام اظهارداشت

به گزارش خوبان به نقل از مهر: امام جمعه بخش خمام شهرستان رشت گفت: فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای این دوران باید هر چه بیشتر در جامعه نهادینه شود زیرا این فرهنگ ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی و اقتدار مملکت را در دنیا تضمین می کند.

حجت الاسلام علیرضا عاشوری عصر یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع جوانان بسیجی بخش خمام اظهارداشت: دفاع مقدس که افتخار ملت شد و هشت سال از انقلاب اسلامی را به ثمر رساند، قدرت و عظمت ملی و تاثیر فرهنگ غنی اسلام را در دنیا ثابت کرد.

وی اظهارداشت: حماسه هشت سال دفاع مقدس و اتکا رزمندگان به خداوند متعال که از باورهای انقلابی و اسلامی آنان نشات می گرفت، نیروهای مسلح ایران اسلامی را به اقتدار و خودکفایی امروز رساند.

امام جمعه خمام گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد که برای معرفی دستاوردهای آن و انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس باید بیش از پیش تلاش کرد و کار فرهنگی و هنری انجام داد.

وی همچنین دوران دفاع مقدس را سرمایه انقلاب دانست و بر ضرورت حفظ و صیانت از ارزشهای این گنجینه بی بدیل تاکید کرد.

عاشوری در ادامه ضمن محکوم کردن ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام یادآورشد: این عمل نفرت انگیز از طرح های آمریکایی – صهیونیستی برای اسلام ستیزی است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads