کد خبر: 8082 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2012 - 19:56

مشاوره حقوقی رایگان در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان در هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: ابوطالب اصغری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته این شورا با عنوان شورای سیاستگذاری بسیج حقوقدانان تشکیل می‌شد، اظهار کرد: امسال ساختار جدید شورای عالی بسیج حقوقدانان ابلاغ شده است.

وی بر انجام شرح وظایف ابلاغی برای رسیدن به اهداف شورای عالی بسیج حقوقدانان تاکید کرد و افزود: کارگروه‌های تخصصی در راستای دستورالعمل شورای عالی بسیج حقوقدانان در گیلان تشکیل می‌شود.

اصغری خواستار ارائه راهکارهای عملی برای نهاد داوری شورای عالی بسیج حقوقدانان گیلان شد و تصریح کرد: ایجاد انسجام بین حقوقدانان و سازمان‌دهی حقوقدانان بسیجی از اهداف سازمان بسیج حقوقدانان گیلان است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان تنظیم طومار پس از فتنه سال 88 توسط حقوقدانان را نقطه عطف آغاز فعالیت وکلای بسیجی در گیلان عنوان کرد و گفت: 12 انجمن علمی شجره طیبه صالحین با بالغ بر 500 نفر از بسیجیان در گیلان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی 8 کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های گیلان، ابراز کرد: تصمیم‌گیری راهبردهای کلان مبنای تشکیل جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان است.

اصغری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان در هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج حقوقدانان در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه و تنظیم راهکارها و راهبردها طبق تدابیر و رهنمودهای ولی امر مسلمین از جمله وظایف شورای عالی بسیج حقوقدانان است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان با تاکید براینکه گزارش صورتجلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان باید به صورت مستمر و منظم به سازمان بسیج حقوقدانان کشور ارسال شود، یادآور شد: برنامه‌ریزی و استفاده از توانمندی‌های بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف تشکیل شورای عالی بسیج حقوقدانان است.

وی تعداد اعضای شورای عالی بسیج حقوقدانان را حداقل 20 و حداکثر 40 نفر عنوان کرد و گفت: ایجاد بستر و سازوکار لازم در بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادهای حقوقی قضایی از دیگر وظایف شورای عالی بسیج حقوقدانان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads