کد خبر: 7787 - تاریخ: چهارشنبه، 19 سپتامبر 2012 - 17:54

مانتوهای اسلامی در نمایشگاه عفاف و حجاب گیلان رونمایی شد

۱۳مدل مانتوی اسلامی امروز(۲۹ شهریور) در نمایشگاه عفاف و حجاب تحت عنوان ‘ صدفی در مروارید’ در رشت رونمایی شد.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان: طیبه بزرگی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، امروز(29 شهریور) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب اسلامی با هدف رونمایی از البسه اسلامی در رشت گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه الگوی برای بانوان شاغل در ادارات و یکسان سازی البسه و فرم ادرات دولتی است.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های استان و لحاظ کردن طرح های نوین همراه با رعایت اصول اسلامی از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.
بزرگی با بیان اینکه گیلان دومین استان بعد از تهران در برپایی این نمایشگاه است، بیان کرد: 13 مدل مانتوی اسلامی از سوی انجمن طراحان متشکل از 7 مدرس و طراح گیلانی در این نمایشگاه ارائه می شود.
وی با بیان اینکه این مانتوها با یک مارک خاص تحت عنوان “بانو” در استان تولید می شود، افزود: تمام این مانتوها کدگذاری شده و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها بنا به سلیقه همکاران، مدل و الگوی اسلامی ارائه شده در این نمایشگاه را انتخاب می کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: قیمت این مانتوها در تولید انبوه 25 الی 30 درصد ارزان تر از بازار تمام می شود.
بزرگی با تاکید بر اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب مختص به شهر رشت نیست، افزود: این نمایشگاه در کل شهرستان های استان به نوبت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مراکز فروشی در سطح رشت برای این مانتوها ایجاد می شود، بیان کرد: با ایجاد این مراکز تقاضاها مدت دار می شود.
بزرگی با بیان اینکه یکسان سازی مانتو فقط نباید مختص به مدارس ما باشد، تصریح کرد: دانشگاه های ما نیز باید از این آیتم بهره برده و با استفاده از این البسه به احیای حجاب بپردازند.
گفتنی است، نمایشگاه عفاف و حجاب اسلامی از 29 شهریور لغایت 3مهر در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برای بازدید علاقه مندان دایر است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads