کد خبر: 7579 - تاریخ: یکشنبه، 16 سپتامبر 2012 - 19:08

بخشدار خمام در بازدید از روستای مرزدشت: در صدد ایجاد فضای ورزشی مناسب در این روستا هستیم.

نشست صمیمی حسینی بخشدار خمام به همراه یوسفی رئیس شورای اسلامی، با اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای مرزدشت روز پنج شنبه 1391/6/23 در محل دهیاری روستای مرزدشت برگزار گردید.

به گزارش خوبان ،نشست صمیمی حسینی بخشدار خمام به همراه یوسفی رئیس شورای اسلامی، با اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای مرزدشت روز پنج شنبه 1391/6/23 در محل دهیاری روستای مرزدشت تشکیل گردید. در این جلسه، پس از ارائه گزارش توسط سعادت، رئیس شورای اسلامی، حسینی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا  در جهت رفع مشکل اهالی و اجرای پروژه های عمرامی، در ادامه اظهار داشت: با توجه به درخشش ورزشکاران این روستا از جمله سارا قمی عضو تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی و سعید عباسی عضو تیم ملی امید کاراته، یکی از نیازهای اساسی روستا داشتن یک فضای ورزشی مناسب است که امیدواریم بزودی با همکاری اعضای شورای اسلامی  و دهیار روستا و خیرین منطقه فضای ورزشی ای که متناسب با جوانان ورزشکار روستا باشد در روستای مرزدشت داشته باشیم.

نداشتن آب آشامیدنی بهداشتی و اجرای آسفالت خیابان مهر از جمله تقاضاهای دیگر شورای اسلامی  و دهیار روستای مرزدشت بود که از سوی بخشدار مقرر گردید پیگیری های لازم به عمل آید.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads