کد خبر: 7564 - تاریخ: یکشنبه، 16 سپتامبر 2012 - 16:44

حاشیه برگزاری مراسم نکوداشت هنرمند گیلانی

ترویج بدحجابی در مکان فرهنگی رشت

در این مراسم از حضور افراد بدحجاب ممانعتی به عمل نیامد و ترویج بدحجابی در مکان فرهنگی ارشاد رشت به خوبی مشهود بود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مراسم نکوداشت بازیگر و فیلم‌ساز جوان گیلانی در سالن وارش مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با حضور اصحاب هنر و جمع زیادی از مردم برگزار شد.

*در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و آموزشگاه آزاد هنری گیلانا برگزار شد، از ورود و حضور افراد بدحجاب هیچ ممانعتی به عمل نیامد و حتی دختران و پسران به صورت مختلط در کنار یکدیگر در سالن همایش نشستند.

*مراسم که قرار بود از ساعت 5.5 عصر آغاز شود با 45 دقیقه تاخیر انجام شد.

*اختلاط دختران و پسران جوان موجب بروز حرکات ناشایست و زننده شده و فضای ناسالمی را ایجاد کرده بودند.

*سالن مراسم مملو از جمعیت بود به طوری که برخی از بانوان در کنار صندلی‌های آقایان نظاره‌گر برنامه بودند که همه آنها نیز خانواده نبودند.

*حضور افراد بسیار بدحجاب با چهره‌های رنگ‌‌آمیزی شده در سالن و مکان فرهنگی ارشاد رشت که به خوبی ترویج بی‌بندوباری و بدحجابی را رواج می‌داد، موجب نگرانی شده بود.

*هیچ ممانعت و حتی تذکری به افراد بدحجاب که حتی می‌توان گفت بی‌حجاب، در این مکان فرهنگی صورت نگرفت و اثری از امر به معروف و نهی از منکر نبود و بدحجابی بیرون جامعه به مراکز فرهنگی نیز سرایت کرده که نشان می‌دهد هنوز در این زمینه غفلت‌های زیادی صورت گرفته که بار مسئولان فرهنگی در این حوزه را سنگین‌تر از قبل می‌کند.

*مختلط بودن دختر و پسر و بدحجابی در مکان فرهنگی در حالی که رئیس اداره ارشاد رشت نیز در مراسم مذکور حضور داشت، برخی افراد را مجبور به ترک مراسم کرد.

*پس از سخنان مجری، فیلم بلند ویدیویی «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی اکران شد.

*پرسش و پاسخ و بررسی فیلم توسط حاضران و کارگردان فیلم صورت گرفت.

*از هومن سیدی بازیگر و فیلم‌ساز گیلانی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و گرفتن امضا و عکس یادگاری علاقه‌مندان با این فیلم‌ساز گیلانی پایان‌بخش این مراسم بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads