کد خبر: 7527 - تاریخ: شنبه، 15 سپتامبر 2012 - 18:49

ایران با 8 هزار موشک به “اسرائیل” حمله می‌کند

ساعت صفر حمله به جمهوری اسلامی ایران 90 جنگنده آمریکایی و آمریکایی به طور همزمان از زمین بر می خیزند تا به 11 نیروگاه هسته ای ایران حمله کنند.

به گزارش خوبان به نقل ازشیعه آنلاین: “حافة الهاوية” (پرتگاه دوزخ) نام مستندی است که شبکه ماهواره ای “المیادین” آن را تولید کرده و در حال پخش است. قسمت اول آن هفته گذشته پخش شد.
این مستند علاوه بر اینکه از برخی سلاح های سنگین ایران پرده برداشته شده، سناریوهای مختلف پیش روی، در صورت حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را بیان می کند. در این مستند کارشناسان مختلف آمریکایی، صهیونیستی، ایران و عرب اظهار نظر کرده اند.
همه این کارشناسان اعتراف کرده اند که ایران توان نظامی بالایی دارد و در صورت وقوع چنین حمله ای به ایران، در 8 دقیقه نخست این حمله، ایران 8 هزار موشک به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب خواهد کرد. 4 هزار موشک از خاک ایران و 4 هزار موشک از سمت حزب الله لبنان به سمت “اسرائیل” پرتاب خواهد شد.

در این مستند چهره های ایرانی همچون «محسن رضایی» فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «مسعود جزایری» معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح و غیره نیز سخن گفته و نظر خود را بیان کرده اند.

«محسن رضایی» گفت: ما از همه قدرت های نظامی و تسلیحاتی آمریکا اطلاع داریم و بسیاری از آنها را در جنگ علیه عراق به ویژه در مناطق جنوب این کشور مورد استفاده و آزمایش قرار دادند. این سلاح های آمریکایی اهمیت زیادی ندارند و فقط تبلیغات زیادی در مورد آن انجام شده تا همگان را بترساند، اما به راحتی قابل مقابله است. ما همه جوره از خودمان دفاع خواهیم کرد.
«مسعود جزایری» نیز گفت: قدرت فقط به قدرت نظامی محدود نمی شود بلکه مؤلفه های قدرت در ابزار و تسلحات نظامی و غیر نظامی است که برخی از این مؤلفه ها در دست آمریکاست و برخی دیگر در دست ایران. ایران ده ها تاکتیک جنگی و احتمالی را مورد آزمایش و تمرین قرار داده تا بتواند با هرگونه حمله احتمالی به راحتی مقابله کند.

در ابتدای این مستند از تاریخ جنگ های آمریکا در طول تاریخ سخن گفته و می گوید: اینکه یک کشور در 100 جنگ شرکت کرده باشد به معنی آن نیست که حتما در هر جنگی پیروز خواهد شد.

این مستند در ادامه سناریوی حمله به ایران را چنین بیان می کند: ساعت صفر حمله به جمهوری اسلامی ایران 90 جنگنده آمریکایی و آمریکایی به طور همزمان از زمین بر می خیزند تا به 11 نیروگاه هسته ای ایران حمله کنند. نیروهای آمریکایی و صهیونیستی خواهند توانست فعالیت ایران را از کار بیاندازند اما در نهایت خودشان نیز مورد آسیب شدیدی قرار خواهند گرفت.

حمله آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران از سه پایگاه که در اروپای مرکزی و شرقی قرار دارند، هدایت خواهد شد. تلاش خواهد شد که با ارسال ویروسی به تأسیسات ایران، ابتدا فعالیت آن را از کار بیاندازند. در حمله جنگنده ای به ایران، از جنگنده های F15 و F22 استفاده خواهد شد.

این حمله دو مرحله ای خواهد بود. در مرحله نخست وظیفه جنگنده ها از کار انداختن نیروی هوایی ایران است و در مرحله دوم تأسیسات هسته ای ایران با استفاده از جنگنده و موشک های فوق پیشرفته مورد حمله قرار خواهد گرفت. جنگنده و موشک های فوق پیشرفته توانایی دارند از دیوارهای سخت که محافظ تأسیسات هسته ای و نظامی ایران هستند نیز عبور کنند.

کارشناسان اسرائیلی معتقدند که نیروهای آمریکایی و اسرائیلی خواهند توانست در عملیات دو روزه ای، همه نیروهای ایرانی را از کار بیندازند تا توان مقابله را نداشته باشد. پس از آن نیروگاه های هسته ای ایران در بوشهر، اصفهان، نطنز، فوردو، پارچین و غیره توسط بمب اسرائیلی MPR500 مورد حمله قرار خواهند گرفت.

MPR500 بمبی است که 250 کیلوگرم وزن دارد و فوق پیشرفته است. توانایی عبور از دیوار سیمانی یک متری یک لایه و چهار متری دو لایه را دارد. پس از انفجار 26 هزار ترکش را به اطراف پرتاب می کند. ترکش های آن به مسافت 100 متری خواهند رسید. این بمب توسط جنگنده های F15 و F16 حمل می شوند.

جنگنده ای نیز از روی ناو آمریکایی در دریای عمان بلند خواهد شد تا مرکز تحقیقات هسته ای واقع در حومه تهران (پارچین) را مورد حمله قرار دهد. این مرکز و نیز مرکز موجود در نطنز با استفاده از موشک های GBU28 مورد حمله قرار خواهند گرفت. این موشک توانایی عبور از دیوار سیمانی به ضخامت 6 متر را دارد. جنگنده های فوق پیشرفته F35 حامل این نوع موشک ها هستند.

نیروگاه هسته ای اراک، نیز با استفاده از جنگنده های F2 و F52 مورد حمله قرار خواهد گرفت. این جنگنده ها از پایگاه هوایی آمریکا که در کشور عمان قرار دارد بلند خواهند شد و به سمت ایران حمله خواهند کرد. اما نیروگاه های هسته ای فوردو و نطنز با استفاده از بمب GBU58 مورد حمله قرار می گیرند. این بمب ساخت آمریکا است و وزن آن 13 هزار و 600 کلیوگرم است. توانایی تخریب دیوار سیمانی به ضخامت 60 متر را نیز دارد. این بمب را پدافند B2 پرتاب خواهد کرد.

یک تیم ویژه از نیروهای آموزش دیده اسرائیلی نیز در این جنگ مشارکت خواهند داشت که وظیفه آنها حمله پیشدستانه به حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطینی است تا جلوی هرگونه واکنش آنان به حمله ایران را بگیرند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads