کد خبر: 7299 - تاریخ: چهارشنبه، 12 سپتامبر 2012 - 11:24

عصبانیت “من وتو” از محمدرضا شریفی نیا

مجری شبکه من وتو: «می خواهم یک شخصی به شما معرفی کنم که با خواندن زندگی نامه و کارهایی که انجام داده است یک خورده گیج شدیم…»

به گزارش خوبان به نقل از جام، مجری شبکه من و تو در مورد یکی از بازیگران ایرانی با فرافکنی گفت: «می خواهم یک شخصی به شما معرفی کنم که با خواندن زندگی نامه و کارهایی که انجام داده است یک خورده گیج شدیم؛ شاید خود ایشان هم دقیقا نمی دانند به چه چیزی علاقه دارند و یا ندارند و در کجای کار هستند؟»

وی با این مقدمه چینی در مورد بیوگرافی آقای محمدرضا شریفی نیا در حالی که نمی توانست عصبانیت خود را پنهان کند افزود: «آقای شریفی نیا در اواخر حکومت پهلوی و اوایل انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت پراکنده هنری و فرهنگی در زمینه ادبیات کودکان، به خطوط فکری چهره‌هایی چون مهدوی کنی، مطهّری و شریعتی علاقه‌مند بوده‌است. وی در دهه 60 چندین سال، زندان سیاسی بود و در سال 65 مورد عفو قرار گرفت.»


مجری من وتو در ادامه با اشاره به نقش آفرینی محمدرضا شریفی نیا در فیلم امام علی (ع) در اوایل دهه هفتاد و بازی متفاوت وی در فیلم های شیدا و دنیا افزود: «وی سال ها بعد با بازی در فیلم اخراجی ها اعتراض خیلی ها را برمی انگیزد. همچنین وی با شرکت در مراسم حکم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در 12 مرداد واکنش های زیادی را به همراه می آورد.»

مجری این شبکه در پایان گفت: «ایشان هم اکنون راوی و مجری یک برنامه مستند قرآنی هستند.»

گفتنی است، شبکه من وتو بیش از همه از نقش آفرینی های محمدرضا شریفی نیا در فیلم های مذهبی و همچنین حمایت وی از نظام جمهوری اسلامی ایران عصبانی است و این عصبانیت از شبکه ای که از ابتدای تأسیس تاکنون بارها عقاید و باورهای دینی مردم ایران را مورد تمسخر قرار داده دور از انتظار نیست. این شبکه حتی دین داری و التزام به آموزه های دینی را عامل عقب ماندگی فرهنگی و بزرگ ترین مانع برای پیشرفت و رسیدن به فرهنگ ابتذال غرب می داند. چندی پیش کارشناس این شبکه مذهبی بودن خانواده های ایرانی را بزرگ ترین مشکل برای ایجاد روابط آزاد دختر و پسر در جامعه ایران دانسته و شدیدا ابراز تأسف کرده بود.

شایان ذکر است، شبکه من و تو بارها از بازیگران و هنرمندانی که مشکل اخلاقی دارند و یا با نظام اسلامی ایران مخالفند تقدیر و تشکر کرده است.

این شبکه اخیرا از گلشیفته فراهانی به عنوان یک ستاره محبوب سینمای ایران یاد کرد. این درحالی است که انتشار عکس برهنه فراهانی در یک مجله فرانسوی و بازی در فیلمی به عنوان یک زن روسپی نه تنها خشم مردم ایران را به دنبال داشت بلکه شبکه های برون مرزی را به انتقاد واداشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads