کد خبر: 71151 - تاریخ: شنبه، 31 ژانویه 2015 - 00:43

سریال حمایت های بی دریغ عادل از کی روش/

نقدی بر رفتار و گفتار فردوسی پور؛ اسم جدید فوتبال علی اصغری!

مجری برنامه 90 محو جملات و حرکات کی روش شد و او را به چالش نکشید و حتی نگفت که پاس عمودی یعنی چه؟!

به گزارش خوبان، عادل فردوسی پور در برنامه 90 همانطور که پیش بینی می شد به طرز ماهرانه و زیرکانه ای از سرمربی پرتغالی- مورزامبیکی دفاع کرد! حیرت زده شدیم وقتی دیدیم مجری برناماه 90 خیلی دوست ندارد نتایج تیم ملی را در جام ملت ها به چالش بکشد و عینک خوش بینی و مثبت اندیشی زده است. به قول محمد مایلی کهن او پنجشنبه شب یک کی روشی پور تمام عیار بود!

 

90

 

نمی دانیم چطور فردوسی پور که خود را علامه دهر فوتبال می داند مقابل حرف های حیرت انگیز کی روش سکوت کرد. وقتی سرمربی تیم ملی گفت مالکیت توپ مهم نیست! چرا چیزی نگفت؟! آقای فردوسی پور واقعا مالکیت توپ در فوتبال امروز مهم نیست؟! یعنی بارسلونا نمی داند که مالکیت توپ و بازی زیبا ارزش و امتیاز ندارد و فقط باید یک گل زد و دفاع کرد؟! اقای فردوسی پور واقعا اگر یک مربی ایرانی همین نتایج را گرفته بود بازهم اینگونه مقابلش می نشستی و به زمین و زمان متلک می انداختی جز خود کی روش؟! به مجتبی جباری ، محمد مایلی کهن، امیر قلعه نویی وتمامی ملی پوشان استقلال متلک انداختی اما یکبار از سرمربی تیم ملی نپرسیدی اقای کی روش در کجای دنیا سرمربی تیم ملی بعد از باخت به یک خبرگزاری حمله می کند و دلیل باختش را تیتر و مصاحبه یک خبرگزاری می داند؟! کجای دنیا مترجم و همراه سرمربی تیم ملی به یک روزنامه نگار بعد از باخت حمله ور می شود؟! حداقل از هم صنفی هایت دفاع می کردی!؟

اقای فردوسی پور چرا از سرمربی محبوبت نپرسیدی یک دلال بین المللی چرا همه کاره تیم ملی شده است؟! چرا این دلال هم در جام جهانی و هم در جام ملت ها مدام در اطراف تیم ملی پرسه زد؟ در رختکن تیم ملی ازادانه حضور داشت و… اما در لیگ برتر به نزدیکان قلعه نویی و همراهان او مدام گیر میدهی؟! نکند تیم ملی از گزندانتقادهای شما مصون است اما برخی از باشگاه ها و مربیان باید مدام چوب سلیقه شخصی شما را بخورند؟!

اقای فردوسی پور ! چرا از کی روش نپرسیدی پاس عمودی اسم جدیدی است که او بر روی فوتبال علی اصغری گذاشته است؟! بازی مستقیم یا بزن زیرش را کی روش با زیرکی پاس عمودی تیم ملی نامید! اقای فردوسی پور نا امید شدیم چون تو دیگر روزنامه نگار سابق با نگاهی تیز بین نیستی تو یک مجری مصلحت اندیشی و سیاستمدار شده ای! شاید برای همین است که برنامه 90 در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads