کد خبر: 71035 - تاریخ: چهارشنبه، 28 ژانویه 2015 - 19:14

تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان خمام در ایام الله دهه فجر؛

از همایش پیاده روی خانوادگی در روستای کلاچاه اول تا مسابقات فوتسال بانوان و آقایان

بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در گفتگو با خوبان خبر از برگزاری 9 مسابقه ورزشی در بخش خمام در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خوبان: بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر پرداخت.بابک خلیلی

وی با اشاره به برگزاری جنگ شادی در سالن تختی خمام گفت: این برنامه با همکاری شهرداری و شورای شهر خمام عصر فردا برگزار می گردد.

رئیس اداره ورزش وجوانان خمام همچنین از برگزاری فینال مسابقات شطرنج در روستای گورابجیرصحرا خمام خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه نیز ساعت 16 عصر فردا در سالن مدرسه امام سجاد (ع) این روستا برگزار می شود.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان آموزشگاه های استان به میزبانی خمام، برنامه دیگری بود که خلیلی به آن اشاره نمود و گفت: از 11 تا 15این مسابقات در سالن شهدا برپاست.

خلیلی افزود: همچنین یک دوره مسابقات فوتسال آقایان با همکاری بسیج خمام و سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت طی روزهای 14 و 15 بهمن در سالن تختی خمام برگزار می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام ادامه داد: برگزاری مسابقه کاراته شش جانبه آقایان در سالن تختی خمام و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در 16 بهمن برنامه دیگر اداره ورزش وجوانان در این ایام خواهد بود.

همایش موتور سواری در سالروز ورود امام خمینی (ره)، مسابقه دو صحرا نوردی در 19 بهمن ماه در سطح شهر و مسابقه تکواندو شش جانبه بانوان در 17 بهمن ماه در سالن شهدای خمام نیز از دیگر برنامه هایی بود که خلیلی به آن اشاره نمود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه فوتسال دانش آموزان در تاریخ 20 بهمن ماه در سالن شهدای خمام و همایش پیاده روی خانوادگی در روستای کلاچاه اول در 17 بهمن ماه نیز برگزار می گردد.

خلیلی در پایان از حضور هیئت های ورزشی و ورزشکاران خمامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه خبر داد.

 

انتهای پیام/21

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads