کد خبر: 7065 - تاریخ: یکشنبه، 9 سپتامبر 2012 - 19:14

بازتاب دست ندادن مهرداد کرم زاده با عروس بریتانیا در انگلیس و شبکه من و تو

دست ندادن مهرداد کرم زاده با عروس بریتانیا هنگام دریافت جایزه خود، مجری شبکه من وتو را به اظهارات عجیبی واداشت که دور از انتظار نبود.

به گزارش خوبان به نقل از جام: مجری شبکه من وتو با اشاره به دست ندادن مهرداد کرم زاده با عروس ملکه بریتانیا هنگام دریافت مدال نقره خود -در رشته پرتاب دیسک- که بازتاب زیادی در رسانه های انگلیسی داشت گفت: «طبق نقل بعضی روزنامه های انگلیسی به خانم کیت میدلتون گفته شده بود که با آقای کرم زاده دست ندهید، زیرا ایشان ممکن است دست ندهند. بعضی دیگر از روزنامه ها هم نوشتند که خانم کیت میدلتون دستش را دراز کرده ولی او (کرم زاده) دست نداده است. به هر حال قضیه هر چه باشد در جوامع اروپایی و انگلیس دست ندادن وجه خوبی ندارد.»
وی افزود: «البته همانطور که می دانید مردم در خیلی از فرهنگ ها و مذاهب مختلف، به خاطر قوانین کشورشان اجازه ندارند در میادین ورزشی و یا مراسم بین المللی با نامحرم دست بدهند.»
گفتنی است، مجری من وتو تلاش می کند دست ندادن قهرمانان و هنرمندان ایرانی با نامحرم را یک رفتار جبری ارزیابی کند این در حالی است که آن ها تنها به خاطر التزام به شرع و آموزه های دینی اسلام با نامحرم دست نمی دهند.
البته نادیده گرفتن باورهای دینی مردم ایران از سوی شبکه ای که بارها به خاطر توهین به اعتقادات ایرانیان مورد اعتراض شدید مخاطبینش قرار گرفته است دور از انتظار نیست.
شایان ذکر است، مهرداد کرم زاده در زمان ورود به کشور، دست ندادن با همسر شاهزاده انگلیس را به علت فرهنگ ایرانی و اسلامی خود دانست.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads