کد خبر: 6965 - تاریخ: شنبه، 8 سپتامبر 2012 - 00:44

نماینده ولی فقیه در گیلان:

استاندارسابق تخصص نداشت وافرادی را فله‌ای ازدیگر مناطق به استانداری آورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تغییر استاندار در هفته جاری اشاره کرد و یادآور شد: استاندار سابق گیلان برادر رزمنده، فرمانده سپاه و برادر جبهه و جهاد پس از ۱۷ ماه انجام وظیفه برداشته شده و برادر جانباز ۷۰ درصدی که سال‌ها سابقه مدیریتی در نظام داشته و در استانداری نیز معاون برنامه‌ریزی بوده و فرد استانی است، برای پست استانداری گیلان انتخاب شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انسان‌های با تقوا و عابد به مقام‌های معنوی می‌رسند، اظهار کرد: افرادی که بندگی خداوند را می‌کنند از مکنونات دل مردم با خبر می‌شوند.

وی در ادامه به فرا رسیدن سالروز ۱۷ شهریور در سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: مردم در میدان ژاله آن زمان خواسته‌های امام (ره) را بازگو می‌کردند و عده‌ای از آنها شهید شدند.

قربانی انقلاب اسلامی‌را محصول جانفشانی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: سالگرد رحلت مجاهد نستوه آیت‌الله طالقانی را در پیش داریم و ایشان در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و مردم را به طرف امام (ره) هدایت کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر، تصریح کرد: دلیل آن حادثه هنوز برای مردم دنیا روشن نشده است و بعضی از افراد معتقدند آمریکا این حادثه را انجام داده تا بهانه‌ای برای حمله به کشورهای اسلامی‌باشد.

وی با قدردانی از سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس غیرمتعهدها، ابراز کرد: تمام نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در اجلاس غیرمتعهدها که حتی دشمنان را به تحسین وادار کرد، تشکر کردند.

قربانی سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس غیرمتعهدها را بت‌شکنانه خواند و بیان کرد: تشکیل اجلاس غیرمتعهدها در ایران برای دنیا مهم بود.

نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری بدحجابی و رفتار ناهنجار بعضی از زنان و دختران مسلمان را سبب ناراحتی خبرگان رهبری ذکر کرد و گفت: کارمندان در اداره‌ها باید رعایت حجاب اسلامی‌را داشته باشند.

وی خواستار تذکر مدیران و روسای اداره‌ها به کارمندان خود شد و اظهار کرد: کارمندان در نظام جمهوری اسلامی‌ایران خدمت می‌کنند و باید حرمت خون شهدا، جانبازان و انقلاب اسلامی‌را داشته باشند.

قربانی مردم گیلان را ولایتمدار و دیندار توصیف کرد و افزود: افراد رعایت اصول را می‌کنند و امیدواریم متوسل به قدرت نشویم.

تغییر مدیریت‌ها به گیلان لطمه می‌زند

نماینده ولی فقیه در گیلان به تغییر استاندار در هفته جاری اشاره کرد و یادآور شد: استاندار سابق گیلان برادر رزمنده، فرمانده سپاه و برادر جبهه و جهاد پس از ۱۷ ماه انجام وظیفه برداشته شده و برادر جانباز ۷۰ درصدی که سال‌ها سابقه مدیریتی در نظام داشته و در استانداری نیز معاون برنامه‌ریزی بوده و فرد استانی است، برای پست استانداری گیلان انتخاب شد.

وی با اشاره به دلایل تغییر استاندار گیلان، اذعان کرد: استاندار سابق گیلان در مدیریت استانداری تخصص نداشته و افرادی را به صورت فله‌ای از دیگر مناطق در استانداری آورده بود تا به او کمک کنند.

قربانی ادامه داد: آقای نجار وزیر کشور به بنده گفت که ما وضعیت گیلان را رصد کردیم و دیدیم افرادی که به استاندار مشاوره می‌دهند فکر درستی ندارند یا فکر خود را از غوغاسالاران استان که آماده رسیدن به پست‌ها هستند، می‌گیرند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: استاندار جدید گیلان با خزانه خالی شده و در دوران تحریم و گرفتاری‌ها آمده است و بدون همکاری مسئولان، مدیران، مردم و افرادی که دل آنها برای اسلام می‌سوزد نمی‌تواند بر مشکلات فایق آید.

وی بر همکاری تمام مسئولان با استاندار جدید گیلان تاکید کرد و افزود: استاندار جدید گیلان بومی‌و جانباز ۷۰ درصد است، سابقه ۲۷ سال مدیریت در نظام را دارد و به مشکلات استان آگاه است.

قربانی با تاکید بر اینکه تغییر مدیریت‌ها به گیلان لطمه می‌زند، ابراز کرد: در روز تودیع و معارفه استاندار گیلان به آقای نجار و دکتر احمدی‌نژاد گفتم توان افراد برای مسئولیت‌ها را بسنجید.

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: افرادی که انتخاب می‌شوند باید لیاقت پست‌ها را داشته باشند و آبروی نظام را حفظ کنند.

وی بیان کرد: جامعه‌ای که افراد مدبر درست نداشته باشد آن جامعه به فنا و نابودی کشانده می‌شود.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads