کد خبر: 68978 - تاریخ: جمعه، 2 ژانویه 2015 - 13:39

مدیر سینما میرزا کوچک رشت خبر داد:

استقبال صددرصدی مردم گیلان از فیلم شیار 143

مدیر سینما میرزا کوچک رشت از استقبال صددرصدی مردم گیلان از فیلم شیار 143 خبر داد.

به گزارش خوبان، بهمن بروجردی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استقبال بسیار چشمگیر مردم از شیار 143 اظهار کرد: فیلم شیار 143 پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکران شده در سینما میرزا کوچک رشت بوده است.

وی با بیان اینکه حدود یک ماه از اکران فیلم شیار 143 می‌گذرد، تصریح کرد: دلیل طولانی شدن اکران فیلم شیار 143 استقبال بسیار چشمگیر مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بوده است.

مدیر سینما میرزا کوچک رشت با تصریح بر اینکه موقعیت فیلم شیار 143 در حدی است که می‌تواند اکران آن ادامه یابد، خاطرنشان کرد: استقبال 100 درصدی مردم از فیلم شیار 143 موجب طولانی‌تر شدن زمان اکران آن شده و به همین دلیل اکران همچنان ادامه می‌یابد.

وی دلیل استقبال از فیلم شیار 143 را متفاوت‌بودن داستان فیلم با دیگر فیلم‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این فیلم عاطفی است و بازی مریلا زارعی در نقش مادر بسیار هنرمندانه بوده و تماشاچی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بروجردی با تجلیل از نحوه بازی مریلا زارعی متذکر شد: قصه فیلم شیار 143 بسیار خوب بوده و زارعی در این فیلم نشان داد که توان ایفای نقش مادر را دارد و زیبا و روان بازی کرده است.

به گفته وی، فیلم شیار 143 در سه سینمای رشت، انزلی و لاهیجان اکران شده بود که در رشت به دلیل استقبال بسیار زیاد پس از یک ماه همچنان در حال اکران است.

انتهای پیام/17


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads