کد خبر: 6644 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 سپتامبر 2012 - 21:34

فعلا از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبری نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در حال حاضر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ای ندارد، گفت: با بودجه‌ای که برای این موضوع پیش‌بینی شده است، فاز دوم قابل اجرا نخواهد بود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، لطف‌الله فروزنده با اشاره به برنامه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: دولت در حال حاضر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برنامه ندارد، البته مسائل مربوط به هدفمندی را باید وزیر اقتصاد پاسخ دهد.

وی افزود: به هر حال با بودجه‌ای که برای این موضوع پیش‌بینی شده است، فاز دوم قابل اجرا نخواهد بود و باید با مجلس جلسه‌ای برگزار کرده و بررسی و تفاهم کنیم که چگونه به راهکارهای اجرایی برسیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بالاخره امسال سالی است که باید منابع و مصارف را با استفاده از منابع موجود و با صرفه‌جویی حل و فصل کنیم.

فروزنده در ارتباط با ادامه جلسات دولت و مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی گفت: جلسات دولت و مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی و رفع موانع در حال حاضر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه لایحه وظایف وزارتخانه‌های ادغامی در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است، یادآور شد: لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی که در کمیسیون اجتماعی دولت در حال تدوین است نیاز به کارهای کارشناسی و بررسی‌های بیشتر دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: این لایحه پس از ارسال به دولت و تصویب، به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهد شد.

فروزنده در خاتمه در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استیضاح برخی وزرا گفت: استیضاح خاصی نداریم و هیچ استیضاحی در حال حاضر در دستور کار مجلس نیست.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads