کد خبر: 6603 - تاریخ: دوشنبه، 3 سپتامبر 2012 - 20:48

راه اندازی قطار شهری در رشت

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت 4 هزار میلیارد تومان برای توسعه قطار شهری در نظر گرفته است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: جبار کوچکی‌نژاد در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی این شهر از برگزاری این جلسه ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: این تعامل با اعضای شورا باید بیشتر صورت گیرد.

وی بیان طرح مشکلات با همفکری نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر را مهم دانست و تصریح کرد: با تعامل همدیگر می‌توان گره برخی پروژه‌ها مانند قطار شهری را باز کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت 4 هزار میلیارد تومان برای توسعه قطار شهری در نظر گرفته است، ابراز کرد: صندوق توسعه ملی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

وی افزود: در زمان شهردار وقت رشت مدارکی مبنی بر صدور قطار شهری ارائه نشد و مطالعات این پروژه باید توسط شهرداری انجام شود.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری هر بار وارد منابع بودجه می‌شود اما به این پروژه ریالی اختصاص نمی‌یابد، اذعان کرد: امورات شهرداری باید طبق قانون انجام شود اما آنچه در حیطه اختیار ما است را انجام می‌دهیم.

وی به آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت اشاره کرد و یادآور شد: اگر سد بالادست این رودخانه‌ها تعریف شود رودخانه‌ها پرآب می‌شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس درباره تصفیه‌خانه فاضلاب رشت گفت: فاضلاب بحث مهمی است که وزیر نیرو باید پاسخگوی افتتاح زودهنگام پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب رشت باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه کمربند سبز رشت باید از بودجه دولتی تامین شود، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در راستای برنامه‌های مذکور حرکت کنیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads