کد خبر: 5901 - تاریخ: یکشنبه، 26 آگوست 2012 - 07:42

در سومین روز از هفته دولت

4 طرح عمرانی در خمام افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار رشت، بخشدار خمام ، امام جمعه و تعدادی از مسئولین محلی چهار طرح عمرانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خوبان، همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار رشت، بخشدار خمام ، امام جمعه و تعدادی از مسئولین محلی چهار طرح عمرانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه بهداشت روستای راسته‌کنار بخش خمام با اعتبار هزینه‌شده 59 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. در ابتدای این مراسم بخشدار خمام با بیان اینکه خمام دارای 164 شهید، 200 آزاده و جانباز است، افزود: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات دولت اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود.

وی از شاخصه‌های مدیریتی شهید رجایی را دلسوزی، در کنار مردم بودن و… ذکر کرد و آن را الگویی ماندگار دانست.

این مسئول با تصریح بر اینکه کسانی که می‌خواهند در نظام اسلامی کار کنند باید الگوی آنها شهیدان رجایی و باهنر باشد، عنوان کرد: خدمات آنها به انقلاب در مسیر خدمت به مردم بود که در همین راه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی روش دولت احمدی‌نژاد را برگرفته از تفکر شهیدانی چون رجایی دانست و خاطرنشان کرد: ما باید خدمات را تقدیم مردمی کنیم که حضور خود را در صحنه همواره ثابت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم سلامت و امنیت در اولویت برنامه‌های نظام اسلامی باشد به حوزه احداث خانه‌های بهداشت باید بیشتر توجه کنیم.

حسینی با بیان اینکه پیام سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد اشتغال پایدار است، یادآور شد: 100 پروژه عمرانی در بخش خمام با مشارکت 40 درصدی بخش خصوصی و بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 5 کیلومتر در خمام لوله‌گذاری صورت گرفته است، متذکر شد: در سال‌های 90 و 91 بالغ بر هفت کیلومتر از راه آسفالتی روکش شده است.

در ادامه این مراسم عظمتی فرماندار رشت بیان داشت: در هفته دولت 10 واحد خانه بهداشت در رشت افتتاح می‌شود که 3 واحد آن مربوط به بخش خمام است، اضافه کرد: امیدواریم تا سال 92 تمام روستاها دارای خانه بهداشت شوند تا مردم از خدمات‌درمانی آن بهره‌مند شوند.

عظمتی با ارائه آمار مقایسه‌ای در بخش‌های مختلف در دولت‌های گذشته و دولت نهم و دهم، ابراز کرد: در دولت‌های گذشته در سال 10 کیلومتر از راه‌ها آسفالت می‌شد و در دولت فعلی حدود 80 کیلومتر از راه‌ها آسفالت می‌شود.

این مسئول به دستورات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: هدف اصلی سخنان مقام معظم رهبری این است که در کنار تحریم از طرف استکبار جهانی شکوفایی و سازندگی را با صرف کمترین هزینه ادامه داده تا بهترین شکوفایی را ارائه دهیم.

در ادامه پل عمومی روستای کته‌سر با اعتبار هزینه ‌شده 30 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، با افتتاح این پل راه اتصال  دو روستای برمچه و کته سر برقرار شد

پروژه سازه بتونی تاسیسات تنظیم آب دو شعبه روستای کته‌سر با اعتبار هزینه‌شده یک میلیارد تومان افتتاح شد با افتتاح این پروژه مشکل آب 6000 هکتار زمین روستایی برطرف خواهد شد.

 

آخرین طرحی که در این روزافتتاح گردید، آسفالت روستای کویشای خمام بودکه با اعتبار  100 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads