کد خبر: 5516 - تاریخ: جمعه، 17 آگوست 2012 - 15:11

ناهنجاری‌های عمومی دهن‌کجی به اسلام است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: ناهنجاری‌های عمومی دهن‌کجی به اسلام بوده و برخورد مناسبی در این زمینه در رشت صورت نگرفته است.

به گزارش خوبان به نقال از فارس از فومن ،حسن کربلایی در جمع شخصیت‌ها فرهنگی و سیاسی این شهرستان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان از وضعیت ناهنجاری‌های عمومی و روزه‌خواری‌های علنی در سطح شهر رشت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: گاهی دیده شده که در همین ایام ماه مبارک راننده تاکسی در روز سیگار می‌کشد و دودش را به طرف مسافران روزه‌دار و محجبه می‌فرستد که این دهن‌کجی به اسلام است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه هیچ برخوردی از طرف مسئولان با این حرمت‌شکنی‌ها صورت نگرفته است، افزود: برخورد با ناهنجاری‌ها تنها وظیفه ارگان‌ها و نیروی انتظامی نیست بلکه همه ما در قبال جامعه اسلامی مسئول هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

کربلایی با تصریح بر اینکه اینگونه موارد دور از شٱن نظام است، ابراز کرد: نباید مجالی برای اراذل و اوباش باقی گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان فومن افزود: در یکی از بخش‌ها 17 مسجد با تنها یک روحانی دارد که این نشان از ضعف دست اندرکاران امر دین در این شهرستان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان خواستار بررسی وضعیت نهادهای دینی و فرهنگی استان و تقویت تشکل‌های دینی و غیر دولتی از استاندار گیلان شد.

وی درباره تشکیل کانون شهید فهمیده وابسته به موتلفه اسلامی و آموزش 100 نوجوان در 12 کلاس مختلف اذعان کرد: تاکنون با توجه به درخواست از ارگان‌ها، ریالی به ما کمک نشده است.

کربلایی متذکر شد: برای حفظ نظام اسلامی باید سختی‌ها و مرارت‌ها را به جان خرید تا ارزش‌ها حفظ شود که اگر تشکل‌های دینی مردم‌نهاد کمی بودجه داشته باشند می‌توانند کارهای بسیار زیادی را در راستای تقویت و ترویج دین و قرآن انجام دهند.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads