کد خبر: 5339 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آگوست 2012 - 22:53

نماینده مردم رشت در مجلس:

اصولگرایان پیروز انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هستند

نماینده مردم رشت در مجلس پیام مردم در انتخابات مجلس نهم را پیروزی اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرد.

جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به دو انتخابات بزرگ شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال آینده اظهار کرد: دو انتخابات مذکور با توجه به تغییر قانون انتخابات در یک روز برگزار می‌شود.

وی باز شدن گره امور در توسعه و رونق استان را انتخاب افراد با تدبیر در انتخابات عنوان کرد و افزود: تشکل‌های سیاسی و نخبگان جامعه باید انتخابات را مدیریت کنند.

کوچکی‌نژاد برخی رفتارها در بعضی از شوراها را سبب ایجاد نگرانی خواند و تصریح کرد: تشکل‌ها باید با وحدت و هماهنگی در تعرفه افراد واجد شرایط تلاش کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 نامید و خاطرنشان کرد: بسیاری از نخبگان سیاسی نگران ایجاد حوادث در انتخابات مجلس بودند اما مردم گره‌ها را باز کردند و در روند انتخابات مشکلی به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه بسیاری از رهبران جریان فتنه در استان‌های مختلف کشور در انتخابات مجلس نهم رای نیاوردند، ابراز کرد: دشمن در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شورای شهر و روستای چهارم فشار بسیاری را اعمال می‌کند و با اقتصاد مقاومتی باید با آن مقابله کنیم.

کوچکی‌نژاد به برگزاری انتخابات در تمام دوره‌های انقلاب حتی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انتخابات در کشور تعطیل نمی‌شود و مردم برای انسجام نیروها از ما انتظار دارند بعضی از اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و راهکارهایی را ارائه دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار حمایت قاطع از افرادی که وارد میدان انتخابات می‌شوند، شد و بیان کرد: چهار جریان جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری، جبهه قالیباف و اصلاح‌طلبان وارد میدان انتخابات می‌شوند که سه جبهه در داخل اصولگرایان است.

وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی را باید به اصلاح‌طلبان اضافه کرد، یادآور شد: جریان انحرافی خطرناک و مرموز است و هسته‌های آن با جریان اصلاح‌طلبان گره خورده و در بسیاری از مواقع علایم آن مشاهده می‌شود.

کوچکی‌نژاد انتخابات شوراهای شهر و روستا را در حد انتخابات ملی خواند و اظهار کرد: افراد نخبه و متخصص به‌ویژه در کلانشهر رشت و شهرهای بزرگ باید گره‌ها را باز کنند و دعواها را کنار بگذارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه مردم از نخبگان سیاسی می‌خواهند افراد نخبه و متخصص را حتی اگر در کنج خانه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر نقاط باشند، تعرفه کرده و در عرصه انتخابات از آنها پشتیبانی نیروی انسانی و مالی کنند، افزود: تعرفه افراد نخبه موجب برگزاری دو انتخابات خوب در کشور می‌شود.

وی پیام مردم در انتخابات مجلس نهم را پیروزی اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مردم در انتخابات مجلس نهم پیام دادند اصولگرایان پیروز میدان هستند، اگر به جان‌هم نیفتند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads