کد خبر: 5246 - تاریخ: یکشنبه، 5 آگوست 2012 - 00:25

تكرار پروژه هاي دين ستيزي در باكو مسابقه زيباترين زن جهان در آذربايجان برگزار مي شود

در اين مسابقه دختران 16 تا 28 ساله با قد بيش از 170 سانتي متر، باهوش، با سواد، بافرهنگ و متمدن، مجرد يا متأهل بدون فرزند مي توانند شركت كنند و افراد شركت كننده در مسابقه نه تنها از لحاظ زيبايي ظاهري بلكه از بعد استعداد و هوش نيز سنجيده خواهند شد.

انتشار خبر برگزاري مسابقه با فرهنگ ترين زن جهان در آذربايجان مردم اين كشور را متأسف كرده است.
مسابقه برترين زن متمدن و با فرهنگ جهان براي اولين بار در جمهوري آذربايجان با عنوان Medeniyyetler Gozeli 2012 برگزار خواهد شد.

طبق گفته مسئولان برگزاري اين مسابقه، امسال اين مسابقه با كمي تفاوت نسبت به سال 2008 در باكو برگزار خواهد شد؛ به طوري كه تمام مهمانان خارجي كه در مراسم حاضر مي شوند ضمن آشنايي با اماكن تاريخي و ديدني شهر باكو، از طريق تورهاي مسافرتي از شهرهاي قبله، شكي و چند شهر ديگر نيز بازديد خواهند كرد و هدف اصلي از برگزاري اين مسابقه معرفي بيشتر جمهوري آذربايجان به جهان است.
امسال در اين مسابقات كشورهايي همچون تركيه، آلباني، تونس، قبرس، اسپانيا، گرجستان، اوكراين، روسيه، ازبكستان، اسرائيل، قرقيزستان و قزاقستان شركت خواهند كرد كه در مجموع 24 كشور را شامل مي شود.

 


برنامه مسابقات بدين صورت است كه در روز اول تمام حاضران با لباس هاي محلي خود حاضر شده و سپس با لباس ملي آذربايجان و در حالي كه نواي «ساري گلين» نواخته مي شود در جايگاه ويژه قرار خواهند گرفت. روزهاي بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس و لباس ورزشي انجام خواهد گرفت.
اين مسابقه به همت شركت راديو تلويزيون آزاد آذربايجان و سازمان سي اف سي (CFC) برگزار مي شود و فينال اين دوره از مسابقات در تاريخ 10 تا 25 سپتامبر (20 شهريور تا 4 مهر) در پارك نوخان آكوا (Novxani Aqua) برگزار خواهد شد.
خبر برگزاري اين مسابقه آن هم در ماه مبارك رمضان مردم ديندار جمهوري آذربايجان را دوباره متأسف كرده و در اين ميان برخي شخصيت هاي آذري از جمله الدنيز قلي اف رئيس جنبش روشنفكران جمهوري آذربايجان اعلام خبر برگزاري اين مسابقات در ماه رمضان را تصادفي ندانسته و اعلام كرده است بايد از اين گونه اقدامات به خدا پناه برد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads