کد خبر: 5205 - تاریخ: جمعه، 3 آگوست 2012 - 11:32

شورای رشت خادم واقعی مردم باشد

اعضای شورای شهر رشت باید خود را خادم واقعی و دلسوز مردم بدانند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در رشت با اشاره به درگیری اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: زدوخوردهای بی‌نتیجه، انرژی‌بر و انرژی‌سوز ناشی از انتخابات بدون دقت مردم در انتخابات شوراها است.

وی ادامه داد: زمانی که در انتخابات شوراها قبیله‌گرایی یا منفعت‌طلبی گروهی بر مصالح و منافع عمومی ترجیح داده شود سهم شورا از حضور نمایندگان دلسوز مردمی را همیشه خالی می‌بینیم و معضلات شهری به طور لاینحل و مستمر وجود دارد.

مهدوی منفعت‌طلبی گروهی بر منافع عمومی را موجب فراهم شدن زمینه سوءاستفاده باند قدرت و ثروت در دوره‌های مختلف دانست و تصریح کرد: اگر مردم در انتخابات شورا به گزینه‌های تخصص، تعهد، پاک‌دستی، اهتمام و دلسوزی افراد بیش از حربه‌های تبلیغاتی توجه کنند، درگیری و وقت‌کشی در شورا به وجود نمی‌آید.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان خواستار ایجاد هسته‌های اجتماعی مردمی مطالبه‌گر در کنار انتخابات شوراها شد و ابراز کرد: هسته‌های اجتماعی مردمی مطالبه‌گر باید کنترل انتخاب‌شدگان شوراها را به عهده گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید خود را خادم واقعی و دلسوز مردم بدانند بیان کرد: اعضای شورای شهر نباید گماشته باندهای ثروت و قدرت شهری باشند.

مهدوی اضافه کرد: همان باندهای قدرت و ثروتی که مقام معظم رهبری در دو سال اخیر زنگ خطر مهر‌ه چینی آنها را در مراکز تصمیم‌گیری و تقنینی به ملت ایران اعلام فرمودند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads