کد خبر: 48894 - تاریخ: چهارشنبه، 16 آوریل 2014 - 20:34

شهردار رشت در جمع اصحاب رسانه:

سوال نمودن، حق قانونی اعضای شورای شهر است/ ما با شورا هیچ تنشی نداریم و ایشان نیز با شهرداری مشکل خاصی ندارند

شهردار رشت با اشاره به اینکه رشت شهری با مردم ولایت مدار و دیندار است ابراز نمود: مادر شهیدان نهی قناد مورد تأیید مردم شهر و خانواده های شهدا می باشد و بدون هیچ چشم داشت و حقوقی مشاور ما در مجموعه شهرداری شده است.

به گزارش خوبان: محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشستی با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار کرد: ما در مجموعه شهرداری کار خودمان را از ۷ آذر ۹۲ آغاز نمودیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ قبل از بنده ۳ شهردار در رشت فعالیت می نمودند خاطرنشان کرد: بنده چهارمین شهردار سال ۹۲ بودم.

خلیلی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد بودجه در سال ۹۲ محقق شد بیان نمود: در مجموعه شهرداری نگذاشتیم مشکلی برای مردم پیش بیاید.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه شهر رشت ویترین و پیشانی استان است اذعان داشت: از ابتدای سال جاری کارهایمان را با بودجه سال ۹۳ شروع کردیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر بخواهیم یک مناقصه ساده در شهرداری برگزار کنیم ۲ الی ۳ ماه طول می کشد افزود: پروژه احداث ساختمان شهرداری مستقر در میدان گیل را باید هرچه سریع تر به اتمام برسانیم.

خلیلی با بیان اینکه یکی از خواسته های اساسی مردم از ما، آسفالت نمودن معابر می باشد خاطرنشان کرد: چهار میلیون متر مربع باید آسفالت کنیم که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی با اشاره به اینکه رشت شهری با مردم ولایت مدار و دیندار است ابراز نمود: مادر شهیدان نهی قناد مورد تأیید مردم شهر و خانواده های شهدا می باشد و بدون هیچ چشم داشت و حقوقی مشاور ما در مجموعه شهرداری شده است.

شهردار رشت حضور مادر شهیدان نهی قناد در مجموعه شهرداری را با ارزش و پربرکت برای شهر دانست و تأکید کرد: یکی از خط قرمزهای ما خانواده های شهدا و فرزندان آن ها می باشد.

این مسئول با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی برخی اعضای شورا در خصوص ” طرح سوال از شهردار رشت ” تصریح کرد: سوال نمودن از وظایف شورا و حق قانونی آن ها است. ما روزانه بارها با اعضای شورا در تماس هستیم و سوال و جواب هایی بین ما مطرح می شود که این موضوعی غیر عادی نیست.

خلیلی با بیان اینکه ریاست شورا انسان باهوشی است افزود: کلیت اعضای شورا با شهرداری مشکل خاصی ندارند و یک نفر از اعضای محترم شورا درخواست و مطالبه ای مطرح نموده است اما ما با شورا هیچ تنشی نداریم.

وی تأکید کرد: ما حافظ منافع مردم هستیم و وظیفه داریم از نگاه باندی و جناحی فاصله بگیریم.

شهردار رشت با اظهار تأسف از چراغانی بودن شهر در شب شهادت حضرت زهرا(س)، بیان نمود: به محض مطلع شدن از این موضوع بلافاصله تذکر دادم و چراغ ها را خاموش کردند. بعد هم با مسئولین مربوطه برخودهای لازم را اتخاذ نمودم.

خلیلی همچنین از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته مادر و روز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در رشت خبر داد.

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads