کد خبر: 48478 - تاریخ: شنبه، 12 آوریل 2014 - 13:15

شهردار رشت:

زیباسازی دروازه‌های ورودی به رشت اولویت امسال شهرداری است

شهردار رشت با بیان اینکه مدیریت هدفمند لازمه مدیریت جهادی است،گفت:اصلاح هندسی و زیباسازی دروازه‌های ورودی به رشت اولویت امسال شهرداری است.

به گزارش خوبان: محمدابراهیم خلیلی بعداز ظهر جمعه در جمع مدیران و معاونان شهرداری این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع سال کاری ، اظهار کرد: این مهم باید راه گشای خدمت صادقانه برای مردم باشد.

وی افزود: نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نگاه ویژه ایشان به مقوله اقتصاد نشان دهنده حساسیت بالای این مقوله است و از این مهم باید در شهرداری به منظور تامین نیازهای مردم و ارائه خدمات به شهروندان باشد.

شهردار رشت گفت: شهرداری با تمام شئون زندگی مردم سر و کار دارد و موضوعات مرتبط با این حوزه بیشتر جنبه اقتصادی داشته است.

خلیلی افزود: اصل مهم در اقتصاد تنظیم دخل و خرج، تنظیم هزینه‌ها بر اساس درآمدها، تنظیم منابع درآمدی بر اساس نیازها است، نگاه صرفه و صلاح اقتصادی باید در تمامی حوزه‌های شهرداری اعمال شود، باید هزینه‌های اضافی در شهرداری ریشه کن شود.

وی تصریح کرد: شهرداری بیت المال نیست بلکه حق الناس است، پس باید برای ارتقای سازمان و تأمین منافع آن کوشا باشیم و از انجام هزینه‌هایی که غیر از وارد کرد بار مالی، نتیجه دیگری به همراه ندارد پرهیز کنیم.

شهردار رشت، نیروی انسانی را جزو ثروت‌های سازمان عنوان کرد و افزود: اگر شرایط به سمت بهبود و توسعه شهر پیش برود نیازی به تغییرات نیست و با نیروهای موجود می‌توان نتایج مثبتی به همراه آورد.

خلیلی گفت: پروژه‌های مختلفی در بودجه امسال به صورت جدی دیده شده است که با پیگیری ویژه حوزه عمرانی اجرایی می‌شود و در این راستا زیباسازی، جمع‌آوری آب‌های سطحی، ساختمان شهرداری، توجه به ورودی‌های شهر به ویژه از سمت جاده تهران از جمله اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه ممیزی املاک شهرداری اواخر فروردین‌ماه اجرایی شود، خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن و عملیاتی کردن اتوماسیون اداری نیاز است اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads