کد خبر: 4642 - تاریخ: چهارشنبه، 11 جولای 2012 - 13:19

گزارش خبری تحلیلی خوبان خبر از کمبود مرغ در بازار

بازگشت به دهه۶۰

با دیدن مردمی که در این هوای گرم برای تهیه مرغ انتظار می کشند، ناخودآگاه صف های جلوی مغازه ها در دهه ۶۰ تداعی می شود که با در دست داشتن کپن برای تامین نیاز های اساسی مدت ها در انتظار می ماندند .

به گزارش سرویس اقتصادی خوبان خبر پس از تصمیم دولت مبنی بر کاهش قیمت مرغ و اعتراض مرغداران و کشتارگاههای صنعتی، هم اکنون  مرغ  که از کالاهای اساسی به شمار می آید در بازار به یک کیمیا بدل شده و صف های  طولانی جلوی معدود فروشگاههای عرضه کننده مرغ با نرخ مصوب موید این مطلب است . با دیدن مردمی که در این هوای گرم برای تهیه مرغ انتظار می کشند، ناخودآگاه صف های جلوی مغازه ها در دهه ۶۰ تداعی می شود که با در دست داشتن کپن برای تامین نیاز های اساسی مدت ها در انتظار می ماندند .

 حال نکته قابل تامل این است که چطور مسئولان در دوران جنگ تحمیلی که کشور زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی و عواقب ناگوار جنگ تحمیلی بود توانستند کالاهای اساسی را تامین کنند ولی اکنون که کشور ما به لحاظ شرایط اقتصادی قابل مقایسه با آن دوران نمی باشد و به مدد مقاومت و پشتکار ملت شریف ایران در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی در منطقه هستیم ، دولت محترم از تامین و کنترل قیمت نیازهای اساسی ما ناتوان است .آیا برای ملت جای این سئوال باقی نمی ماندکه چرا عده ای در دولت به عمد می خواهند تحریم های یک جانبه غرب بر ضد ملت ایران را موثر جلوه دهند؟ کسانی که در این شرایط حساس همواره آب به آسیاب دشمن می ریزند ،آن زمان که ورق برگردد ودستشان رو شود آیا در پیشگاه ملت قادر به پاسخگویی خواهند بود؟ به نظر میرسد در این شرایط سخت مسئولان باید در کنترل عرضه وقیمت کالاهای اساسی که مرغ جزء لاینفک آن به شمار می رود بیش از این جدیت به خرج دهند تا توطئه بدخواهان ملت راه به جایی نبرد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads