کد خبر: 4571 - تاریخ: شنبه، 7 جولای 2012 - 23:57

نماینده آستارا در مجلس:

تغییر استاندار به مصلحت گیلان نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه تغییر استاندار به مصلحت گیلان نیست، گفت: مخالف تغییر استاندار گیلان هستم و آن را به ضرر استان می‌دانم.

صفر نعیمی با بیان اینکه اولویت اصلی و مهم شهرستان رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است، اظهار کرد: خدمت خالصانه به مردم هدف اصلی ماست و قصد داریم بدون حاشیه تنها در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم و در این راه با جان و دل در خدمت مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مسئولان استان و شهرستان لازمه موفقیت همه‌جانبه گیلان است، افزود: رمز موفقیت تمام سازمان‌ها و ارگان‌های استان تعامل و همدلی است و همه مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم جلب شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس درباره شایعات تغییر استاندار گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه از عمر دولت دهم مدت کوتاهی باقیمانده است با جا‌به‌جایی استاندار گیلان مخالفم و آن را به ضرر استان و شهرستان می‌دانم.

وی ادامه داد: مصلحت این است که تا پایان دولت دهم استاندار گیلان در استان ابقا شود و تا پایان دولت دهم با همکاری نمایندگان و مسئولان پروژه‌های نیمه‌تمام استان را پیگیری کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

نعیمی با بیان اینکه پروژه‌های اسمی در سطح شهرستان آستارا وجود دارد اما به صورت رسمی وجود خارجی ندارند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بندر چند منظوره، منطقه ویژه اقتصادی، راه‌آهن رشت‌-آستارا، جاده ترانزیتی تالش به آستارا و توسعه گمرک و محوطه‌سازی آن و ایجاد طرح‌های توسعه گردشگری از پروژه‌های مهمی است که باید به بهره‌برداری برسند.

وی اولویت نخست و مهم در پروژه‌های عمرانی شهرستان آستارا را اسکله، راه‌آهن و منطقه ویژه اقتصادی برشمرد و یادآور شد: امیدواریم با تلاش و همدلی مسئولان این پروژه‌ها را در مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری رسانده و شاهد اشتغال جوانان مومن و غیور شهرستان باشیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads