کد خبر: 4410 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 جولای 2012 - 17:38

رئیس جمهور در جمع سربازان گمنام امام زمان(عج):

بهترین، مومن ترین و شریف ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

رییس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عظیم ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است، اظهار داشت: این انقلاب میراث و مقدمه تکمیل رسالت انبیاست و به همین دلیل روشن است که سینه به سینه همه مستکبران عالم و درگیر با جبهه کفر خواهد بود.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (سه شنبه) در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، در دیدار با وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی کشور در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) با بیان اینکه پایبندی جمهوری اسلامی ایران، به اصول و آرمانهای خود عامل همه هجمه ها و فشارهای مستکبران، ظالمان و زیاده خواهان است، گفت: ملت ایران 33 سال است که به طور مستقیم با مستکبران درگیر است و در این عرصه بهترین، مومن ترین و شریف ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

رییس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عظیم ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است، اظهار داشت: این انقلاب میراث و مقدمه تکمیل رسالت انبیاست و به همین دلیل روشن است که سینه به سینه همه مستکبران عالم و درگیر با جبهه کفر خواهد بود.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) است، بدون درگیری با جبهه مستکبران معنا و مفهومی ندارد، تصریح کرد: اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره با مستکبران که امروز سمبل آنها آمریکاست، درگیر خواهیم بود.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد، با حربه تحریم جمهوری اسلامی را در نقطه ضعف قرار دهد، گفت: تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده، سنگین ترین و شدیدترین تحریم هایی است که تا به حال علیه کشوری اعمال شده است و البته این تصور دشمنان که بتوانند با این تحریم ها ایران را در موضع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشی از حساب وکتاب های صرفا مادی است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه مجموع درآمد نفت، کمتر از 10 درصد حجم اقتصاد کشور را شامل می شود، اظهار داشت: باید تحریم را فرصتی ببینیم که همین مقدار وابستگی بودجه کشور به نفت نیز رفع شده و استفاده از نفت به عنوان سلاحی برای تحریم برای همیشه از دست دشمن خارج شود.

رییس جمهور افزود: باید در مقابل فشارها ایستادگی کرده و از این مقطع سرافرازانه عبور کنیم و پاسخ سیاستهای خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحریم ها بدهیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads