کد خبر: 4063 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 ژوئن 2012 - 23:30

سردار محمدی در مراسم سالگرد شهادت شهید خوش سیرت:

شهدای ما در پس جهد و کوشش درونی به این مقام نائل آمدند.

این مراسم که با حضور انبوه مردم ولایت مدار استان و جمعی از همرزمان این شهید گرانقدرو همچنین مسؤلان استانی برگزار می شد ،سردار محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنانی به تبیین نقش و شخصیت شهید خوش سیرت پرداختند.

به گزارش خوبان خبر عصر امروز به مناسبت سالگرد شهادت سردار عارف شهید خوش سیرت مراسمی بر سر مزار این شهید در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار گردید .

این مراسم که با حضور انبوه مردم ولایت مدار استان و جمعی از همرزمان این شهید گرانقدرو همچنین مسؤلان استانی برگزار می شد ،سردار محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنانی به تبیین نقش و شخصیت شهید خوش سیرت پرداختند.

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره  به نقش سلوک معنوی وخود سازی درونی شهید خوش سیرت در رسیدن به جایگاه رفیع شهادت گفتند :جهاد در راه خدا روحی لطیف وپیکار گر می طلبد و شهید خوش سیرت همه این خصایص را دارا بود .

ایشان همچنین گفتند :شهدای ما خصوصا شهید خوش سیرت و املاکی وتمامی کسانی که در جنگ دلاوری کردند در واقع در پس جهد و کوشش درونی به این مقام نایل آمدند وعلما اعتقاد دارند که توفیقات بیرونی نتیجه خود سازی درونی انسان است .

فرمانده سپاه قدس همچنین فرمودند:این عارف شهید در تمام طول زندگی خود به صورت تکاملی و تصاعدی راه کمال را طی نمود و این طور نبود که ایشان دفعتا وارد جبهه شده باشد بلکه ایشان شهادت را تعقیب و دنبال می کردند.و وظیفه ما این است که به جوانان خود مسیر شهادت را نشان دهیم ایشان همچنین در ادامه از قول رهبر معطم انقلاب فرمودند که اگر کسی مسئولیتی دارد آن را درست انجام دهد همه مشکلات حل خواهد شد.

 

سردار محمدی در ادامه افزودند که مشکل کشور ما این است که بین قول و فعل ها فاصله افتاده در صورتی که بچه های جنگ هیچگاه در جبهه لاف نمیزدند و ادا در نمی آوردند.در پایان ایشان با اشاره به سخنان شهید خوش سیرت که فرموده اند کسی سنگ مرا به سینه نزند مگر در لباس جهاد وتقوا،گفتند امروز ما نیز در معرکه جنگ نرم هستیم و این گفته شهید خوش سیرت در زمان حاضر به ما نیز اشاره دارد .

در ادامه برنامه حاج صادق آهنگران مداح سال های جنگ با سرودن اشعار حماسی و ذکر مصیبت اهل بیت ، بار دیگر  یاد و خاطره ایام دفاع مقدس را در اذهان تداعی نمود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads