کد خبر: 38885 - تاریخ: یکشنبه، 17 نوامبر 2013 - 23:55

واکنش تند دایی به مسئولان فدراسیون درباره احتمال تبرئه قهرمانی:

نمی‌دانم آقایان چرا هر روز مصاحبه می‌کنند/ نمی‌توانید با شعور مردم بازی کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که قهرمانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس که دنیزلی سرمربی سرخپوشان بود پنالتی اعلام کرد و سپاهان قهرمان شد می‌توانید بازی‌های او را نگاه کنید و به مسائل مورد دار او پی ببرید.

به گزارش خوبان، علی دایی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود پرونده محسن قهرمانی بسته شده است، اظهار داشت: به هیچ عنوان به این مصاحبه‌ها کاری ندارم. افرادی که نه سمتی و نه مسئولیتی در این زمینه دارند در این باره اظهارنظر می‌کنند. قبل از اینکه به این پرونده رسیدگی شود چرا اظهارنظر می‌کنند. کمیته انضباطی هنوز به این مسئله رسیدگی نکرده و در این باره صحبت نکرده اما بعضی‌ها اعلام برائت می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها اظهار نظر می‌کنند و من در این زمینه متأسفم. آقایان عنایت و اصفهانیان شما چه نقشی در این زمینه دارید که هر روز مصاحبه می‌کنید؟! متأسفانه هر روز هم این مصاحبه‌ها ادامه دارد. شما نگاه کنید از زمانی که قهرمانی مصاحبه کرد و اعلام کرد که اگر قرار باشد او محروم شود مدیران فدراسیون و سایر کمیته‌ها هم باید محروم شوند این مصاحبه‌ها تشدید شده است. من روز اول هم گفتم به دنبال حقیقت و واقعیت هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: هر روز آقایان مصاحبه می‌کنند در حالی که کمیته انضباطی باید به این مسئله رسیدگی کند. کمیته انضباطی هنوز به این مسئله نپرداخته اما آقایان در این باره مصاحبه می‌کنند. من از آقای آیت‌اللهی هم گله‌ای دارم او هر روز مصاحبه می‌کند. من سؤالی از او دارم مگر او قاضی است که چنین صحبت‌هایی می‌کند. شما حرف های ضد و نقیض‌ مسئولان فدراسیون‌ را در جای جای مختلف می‌بینید.

دایی خاطر نشان کرد: آقایان در جایی گفتند که با علی دایی تماس گرفته شده و به او پیشنهاد دادند که اینها همه دروغ بود. این مسائل کاملا مشخص و واضح است. خیلی راحت می‌توان به آنها رسید. به نظرم به راه کج می‌رویم. من همان ابتدا هم فقط راجع به آن داور صحبت کردم نه جامعه داوری. کسانی که خودشان درگیر این مسائل هستند و در این زمینه ذی‌نفع هستند صحبت‌هایی می‌کنند تا این مسئله را به حاشیه ببرند. خیلی راحت می‌توانیم به این مسئله پی ببریم. از زمانی که قهرمانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس زمانی که دنیزلی سرمربی سرخپوشان بود پنالتی اعلام کرد و سپاهان قهرمان شد می‌توانید بازی‌های او را نگاه کنید و به مسائل مورد دار او پی ببرید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اینها همه مشخص است، نیاز به هیچ مسئله خاصی هم نیست. این فیلم‌ها را کنار هم بگذارید و نگاه کنید، نیازی به مدرک هم نیست. در برنامه تلویزیونی همه چیز ثابت شد. قهرمانی دو سه هفته قبل از بازی با سپاهان با من تماس گرفت و گفت تیم فوتسال مشهد را بگیر؛ اما من این موضوع را قبول نکردم. در آن برنامه تلویزیونی هم شمس این موضوع را تأیید کرد. حالا آقایان می‌خواستند موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق دهند اما مردم خودشان متوجه می‌شوند. من حقیقت را می‌گویم. اگر گفتم داور به سمتی غش کرده می‌دانستم پیش از آن اتفاقاتی رخ داده است.

دایی افزود: کاری که آقایان از من خواستند را انجام ندادم. مطمئنا می‌دانستم یکسری مسائل پیش می‌آید. پس از آن در مورد شماره حساب مواردی را گفتم که علیپور هم در جریان این موضوع هست. پول به شماره حسابی واریز شده و در این مورد فرد واریزکننده و فردی که پول را دریافت کرده مشخص است بعد هم گفتند یکی از داوران فوتبال ساحلی یا فوتسال است که شرکت بیمه دارد. بعد از مدتی اعلام کردند که مولایی به خاطر پول بیمه‌اش این مبلغ را واریز کرده است در حالی که مدارک همه وجود دارد. آیت‌اللهی خودش می‌داند مولایی در آن زمان مسئولیتی نداشته که بخواهد کسی را بیمه کند، آخر صبح روز بازی چه کسی می‌خواهد بیمه شود. مولایی بیمه عمر خود را پیش خواهر خانم خود انجام داده بود و برای آخرین ماشینش هم به شرکت بیمه ما رجوع کرد. خوشبختانه او ماشینش را پیش از آن فروخته بود به خاطر اینکه پول منزلش را می‌خواست پرداخت کند نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح می‌شود.

 

دایی خاطر نشان کرد: شاید خیلی‌ها ندانند و شما هم ندانید اما آنگونه که من اطلاع به دست آوردم 3 بار به حساب قهرمانی پول ریخته شده است، تمام صحبت‌های من مستند است تا اگر تاکنون هم حرف نزدیم منتظر حکم کمیته انضباطی هستیم؛ اما متأسفانه آنقدر جریان رسانه‌ای راه انداختند که هر روز مصاحبه می‌کنند از چه چیزی می‌ترسید. با شعور مردم کسی نمی‌تواند بازی کند. دو سه بار حرف خود را تغییر دادند پس تناقض به چه چیزی می‌گویید؟

 

همه این موارد مشخص است که از کارت چه کسی ریخته شده و به حساب چه کسی واریز شده است، دنبال چه چیزی می‌گردید می‌خواهید ماست مالی کنید؟ اگر ماست‌ مالی هم بکنید امثال علی دایی هستند که کوتاه نمی‌آیند. در کنار دایی هم مطمئن باشید آنقدر آدم‌ها و ارگان‌های دلسوز هستند که قطعاً پیگیر این موضوع هستند. راه دررو وجود ندارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: مگر حکم صادر شده که شما هر روز مصاحبه می‌کنید و دائم می‌گویید ما چیزی ندیدیم اصلا مگر قرار است شما چیزی ببینید، اگر قرار است بین من و قاضی یک چیز تشخیص دهیم پس فرقی بین ما دو تا چیست؟ همه چیز را می‌توانید کنار هم بگذارید و متوجه شوید تمام صحبت‌هایی که کرده‌ام واقعیت است. تا آخرم هم ایستاده‌ام. متأسفانه ناراحت این موضوع هستم که برخی عزیزان خیلی به این مسائل می‌پردازند. چرا در این مدت دائم زمان می‌خریم؟ چرا هر کسی که صحبت کرد را محکوم می‌کنید؟

 

وی یادآور شد: علی دایی دروغ می‌گوید، قاضی ، درودگر، پیروانی، خانبانی دروغ می‌گویند؟ همه دروغ می‌گویند شما راست می‌گویید؟! مملکت، سازمان بازرسی دارد که خیلی راحت می‌تواند اموال آقایان و مواردی که آنها کسب کرده‌اند را پیدا کنند با توجه به شغل و کاری که انجام می‌دهند راحت می‌شود متوجه شد که چه کسانی چه کارهایی انجام دادند. از مسئولان فدراسیون گرفته تا علی دایی نوعی و همه.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه اصفهانیان اعلام کرده علی دایی را نمی‌شناسم، یادآور شد: من تاکنون نگفته‌ام کسی را نمی‌شناسم، به هر حال این مسئله نشان‌دهنده شأن و شخصیت افراد است. تا هم اکنون چنین صحبتی نکرده‌ام که بخواهم بگویم کسی را نمی‌شناسم به نظرم او صحبت کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد. از خدایم است که اصفهانیان من را نشناسد. آقای اصفهانیان اگر من را نمی‌شناسد چرا تا پیش از این همیشه به من پیامک می‌داد و زنگ می‌زد. آقای قهرمانی دو شماره تلفن دارد یکی اعتباری است که ما به فدراسیون دادیم و یکی تلفن خودش بوده. شما می‌توانید پرینت تلفن‌ها و پیامک‌های اعتباری قهرمانی را بگیرید و مطمئنا در این زمینه چیزهایی روشن می‌شود. سازمان‌هایی هستند که در این زمینه رسیدگی می‌کنند . باز هم می‌گویم نمی‌دانند که چرا برخی‌ها این صحبت‌ها را می‌کنند جایگاهشان را در خطر می‌بینند؟ هر دقیقه مصاحبه می‌کنند.

 

دایی در مورد اینکه قهرمانی قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی بگذارد، گفت: بگذارد، ببینیم که چه می‌شود تا الان پرونده فدراسیون را می‌توانید نگاه کنید که چند بار صحبت‌هایشان را عوض کرده‌اند، همه آزادند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. در ماه امام حسین قرار داریم خیلی از ما کارمان فقط شعار است. برویم ببینیم امام حسین چه کاری انجام داد و پس از آن چه اتفاقی افتاد. این یک موارد مشخصی است و نمی‌توانید با مطرح کردن برخی موارد این موضوع را به حاشیه ببرید.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads