کد خبر: 3884 - تاریخ: شنبه، 23 ژوئن 2012 - 20:17

جزئیاتی جدید از عوامل ترور شهداي هسته‌اي

عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته ای کشور از کشورهای ترکیه و عراق برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کرده بودند.

بیست و پنجم خردادماه سال جاری وزارت اطلاعات اعلام کرد: با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و ره گیری سوژه‌ها و سرنخ‌ها در داخل و خارج از کشور، نهایتاً عوامل اصلی ترور شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و شهید قشقایی شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق‌آسا و مقتدرانه و در مناطق مختلف دستگیر شده و به بازداشتگاه ها منتقل گردیدند.

وزیر اطلاعات نیز در این باره اظهار داشت: در قضیه ترور شهید علی‌محمدی، جمالی‌فشی فقط یک عضو بود و نمی‌دانست بقیه اعضای شبکه کجا هستند اما در موضوع دستگیری‌های اخیر موضوع قابل توجه این است که اعضای شبکه به همراه سرشبکه دستیگر شده‌اند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی همچنین در گفتگویی با اشاره به موفقيت سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسايي و انهدام دو گروهک تروريستي اعلام کرده بود: در عمليات اخير سربازان گمنام امام زمان(عج)، حدود 20 نفر از عوامل ترور شهداي هسته اي کشور دستگير شدند.

شنیده های  حاکیست که اعضای این شبکه تروریستی در کردستان عراق آموزش دیده اند و مدت ها در این منطقه مستقر بوده اند.

بر اساس این گزارش تروریست ها از خاک ترکیه نیز برای اهداف خود بهره برده اند.

گفتنی است وزیر اطلاعات اخیرا با اشاره به دستگیری شبکه‌های تروریستی در هفته‌های اخیر گفته بود: در اطلاعات جمع آوري شده در مورد دو شبكه اخير ملاحظه شد كه تروريست‌ها به راحتي و به فراواني از خاك يك كشور همسايه براي رفت و آمد آزادانه به سرزمين‌هاي اشغالي و براي نقل و انتقال اسلحه و مواد انفجاري استفاده مي‌كنند.

وی تصریح کرد: اين واقعيت خيلي تلخي است كه دولت‌هاي مورد نظر بايد در نظر داشته باشند و مشكل را چاره كنند. اين وضعيت براي هيچ همسايه‌اي قابل تحمل نيست. و البته قبلا هم بهره‌برداري مثلث خبيث آمريكا، انگليس و اسرائيل از خاك بعضي ديگر از همسايگان كشف شده بود كه قصد داريم از اين پس هشدار لازم را به نحو مقتضي به آنها بدهيم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads