کد خبر: 230444 - تاریخ: چهارشنبه، 7 ژوئن 2023 - 10:22

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛

طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه گیلان اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه گیلان، گفت: در فاز دوم اجرای این طرح خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که در دهک‌های اول تا سوم هستند می‌توانند با خرید ۸۰ درصدی از اعتبار یارانه خود، ۲۰ درصد یارانه اضافه دریافت کنند.

به گزارش خوبان، سیاوش آقاجانی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان از استان‌های پایلوت در اجرای این طرح است و در این رابطه دستگاه‌های مرتبط آمادگی خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در فاز اول یارانه‌بگیران می‌توانستند یک ماه زودتر از اعتبار یارانه خود برای خرید ۱۰ قلم از کالاهای اساسی اقدام کنند، گفت: در فاز دوم اجرای این طرح خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که در دهک‌های اول تا سوم هستند می‌توانند با خرید ۸۰ درصدی از اعتبار یارانه خود، ۲۰ درصد یارانه اضافه دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه از سرپرستان خانوارها خواست نرم افزار «شما» (شبکه ملی اعتبار) را نصب کنند تا فروشگاه‌های عضو این طرح را بیابند، بیان کرد: در همه دهستان‌ها حداقل یک فروشگاه عضو این طرح وجود دارند و فروشندگان می‌توانند برای پیوستن به طرح نرم افزار شما را نصب کنند.

آقاجانی با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه در استان خدمات کالابرگ را ارائه می‌دهند و بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه در صف پیوستن به طرح هستند، گفت: همه فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان به این طرح پیوستند و افراد می‌توانند از آن‌ها خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از فروشگاه‌های خرد که محصولات کالابرگی را عرضه می کنند نیز هم اکنون امکان خرید کالابرگی را دارند، اما بهترین روش استفاده از نرم افزار «شما» است، زیرا زیرا اعتبار خانوار و تراکنش‌ها و فروشگاه‌های اطراف را نشان می‌دهد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads