کد خبر: 230394 - تاریخ: شنبه، 3 ژوئن 2023 - 09:49

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان ؛

بازپس‌گیری حدود ۳ هکتار از اراضی متصرفی در گیلان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از اجرای حدود ۱۲۲۰ فقره عملیات رفع تصرف در این استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها حدود ۳ هزار هکتار از اراضی تصرف شده بازپس گرفته شد.

به گزارش خوبان، محمد قربانی لرد به تشریح عملکرد یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان طی شش ماه دوم سال پرداخت و اظهار کرد: حفاظت و حراست از انفال و منابع طبیعی جزو اولویت‌های یگان حفاظت است.

وی از ارسال حدود ۱۶۰۰ گزارش مردمی به یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان خبر داد و افزود: قاچاق، تصرف و آتش سوزی از مهم‌ترین موضوعات مطروحه گزارش مردمی بوده که منجر به عملیات شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از اجرای حدود ۱۳۶۰ فقره عملیات کشف انواع چوب آلات خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات‌ها حدود ۱۱۵۰ متر مکعب انواع چوب آلات کشف و ضبط شد.

قربانی لرد از توقیف حدود ۶۹۰ خودروی حامل چوب قاچاق در گیلان خبر داد و بیان کرد: منابع طبیعی و یگان حفاظت این سازمان در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران چوب، اغماض نخواهد کرد.

وی از اجرای حدود ۱۲۲۰ فقره عملیات رفع تصرف در گیلان خبر داد و افزود: در این عملیات‌ها حدود ۳ هزار هکتار از اراضی تصرف شده باز پس گرفته شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از دستگیری ۱۵۵۵ نفر از متصرفین و متخلفین در حوزه منابع طبیعی خبر داد و بیان کرد: این افراد در عملیات‌های مختلفی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

قربانی لرد با بیان اینکه ۷۸ فقر آتش سوزی در نیمه دوم سال گذشته در گیلان رخ داد، گفت: بیش از ۷۳ هکتار از اراضی گیلان در اتفاقات و آتش سوزی‌ها طعمه حریق شدند.

کد خبر 5800907

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads