کد خبر: 230117 - تاریخ: چهارشنبه، 24 می 2023 - 18:21

برگزاری همایش «سهم من از جوانی ایران» تا پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیونی بلاعوض فرزندآوری برای کارکنان شهرداری خمام

مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان خمام ظهر امروز«سهم من از جوانی ایران»، به خبرنگار خوبان خبر، اظهار داشت: باتوجه به اهمیت موضوع رشد جمعیت   این همایش برای اولین‌ باربرای توسط شبکه بهداشت‌ و درمان در کانون حق شناس برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان خمام ظهر امروز حاشیه همایش«سهم من از جوانی ایران»، به خبرنگار خوبان خبر، اظهار داشت: باتوجه به اهمیت موضوع رشد جمعیت   این همایش برای اولین‌ باربرای توسط شبکه بهداشت‌ و درمان در کانون حق شناس برگزار شد.

دکتر احمد لسانی با بیان اینکه سال های گذشته طرحی به نام «فرزند کمتر، زندگی بهتر» اجرا که متاسفانه کوتاهی‌ صورت‌ گرفت،افزود: مشکلات فعلی را در بحث جوانی جمعیت ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه گیلان سالمندترین استان کشور است، بیان کرد: افزایش اطلاعات و آگاهی عمومی، افزایش درمان بیماران نابارور و حمایت اقتصادی از جوانان در سنین باروری از راه کارهای برون رفت از بحران جمعیت به شمار می آید. 

مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان خمام با بیان اینکه آمار سالمندان تا ۳۰ سال آینده ۳ برابر می شود، افزود: هزینه های درمانی در آینده به درمان سوق داده می شود.

دکتر احمد لسانی با اشاره به اینکه شعار روانشناسی سلامت؛ پیشگیری بهتر از درمان است،تصریح کرد:با برگزاری همایشات، آموزش و فرهنگ سازی بتوانیم نرخ باروری را افرایش دهیم و از این رو  همه دستگاهای استانی و شهرستانی تقاضا داریم تا در این امر ما را یاری نمایند.

ابوالحسن سیمایی شهر دار خمام نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به قانون حمایت از جوانی جمعیت،اظهار داشت:در همین راستا پرسنلی‌ که در سال جاری صاحب فرزند شوند ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads