کد خبر: 230083 - تاریخ: دوشنبه، 22 می 2023 - 18:59

خداحافظی رسمی مازیار زارع با سرمربیگری ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به جدایی‌اش از این تیم رسمیت بخشید.

به گزارش خوبان،  تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از صعود به لیگ برتر توانست جدالی تنگاتنگ با تیم‌های پایین جدولی برای بقا داشته باشد اما در پایان موفق به حفظ سهمیه انزلی در لیگ برتر شد. مازیار زارع سرمربی ملوان در حالی توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند که مس کرمان پس از صعود به لیگ برتر بار دیگر طعم سقوط به لیگ یک را چشید. انزلی چی ها در حالی با ۲۷ امتیاز رتبه دوازدهم جدول را برای خود کردند که مهم‌ترین امتیاز فصل را از سپاهان در اصفهان گرفتند تا به نوعی جام را به تهران بیاورند و تقدیم پرسپولیس کنند.

با این حال زارع تصمیم به جدایی از جمع ملوانی‌ها گرفت تا سرمربیگری این باشگاه پر هوادار را به فرد دیگری بسپارد.

او در متن اینستاگرامی اش به شرح جدایی از ملوان پرداخت. متن پست مازیار زارع به شرح زیر است:

«همه چیز از سه سال پیش شروع شد، یک چالش جدید در تیم رویاهایم. امروز که این متن را برای عاشقان قوی سپید می‌نویسم با تمام وجود می‌خواهم از هواداران ملوان تشکر کنم، برای همراهی و همدلی‌شان، برای فرصتی که به مازیار زارع جوان در سال اول دادند، برای حمایت کم‌نظیر و جشن باشکوه قهرمانی‌مان در سال دوم و عشق و صبوری‌شان که پشتیبانی ما در سال سوم سخت کارم به عنوان سرمربی بود.
ماندگاری در ماراتن لیگ برتر برای همه ما بسیار پرچالش‌تر و طاقت‌فرساتر از جنگ صعود شد. چالشی بزرگ که در ۴ فصل اخیر ازجمله فصل جاری گریبان سه تیم تازه صعود کرده را گرفت و در نهایت سقوطشان را رقم زد.

‌قطعاً برای من و ملوان ماندگاری در لیگ برتر افتخار نخواهد بود، اما این مهم را در سالی انجام دادیم که پیش فصل نامطلوبی را پشت سر گذاشتیم که اگر در پایان این پیش فصل، مهندس پوررشید ناجی ملوان نمی‌شد و دلسوزانه و خالصانه بدون هیچ مسئولیت رسمی به کمک‌مان نمی‌آمد، اتفاقی برای ملوان می‌افتاد که پیش از سه سال اخیر هر سال در حال تکرار بود. قطعاً همه ما به خاطر ملوان بسیار به اشکان پوررشید بدهکاریم. برای همه خدماتی که به عشق مشترک شهرمان کرده.

‌نمی‌خواهم بدون اشاره به برخی روزهای بسیار سختی که در این فصل داشتیم، حرف‌هایم را تمام کنم. عواطف و احساسات هواداران ملوان را در آن لحظات با تمام وجود درک می‌کنم، چون خودم یک هوادار بزرگ ملوانم و می‌دانم تا چه حد مردمم می‌توانند از نتیجه یک بازی اندوهگین شوند و بابت هر کدام از این نتایج که مسئولیتش تمام و کمال با من بوده، عذرخواهم.
‌مدت‌ها پیش تصمیم را به هزاران دلیل گرفتم و اعلامش کردم، اما حالا که با واقعیت آن روبرو شدم، متوجه سنگینی بغضم می‌شوم که چگونه باید از خانواده‌ام جدا شوم. خانواده‌ای که به جرأت از کودکی بیشتر زمان زندگی‌ام را در کنارش بودم و برایش جنگیدم و هرچه دارم و ندارم از آن است.
‌می‌خواهم برای اعتمادی که از روز اول از سوی عزیزان به بنده شد و از فرصتی که در اختیارم قرار گرفت، ابتدا از همه هواداران وفادارمان و سپس پژمان نوری، اشکان پوررشید، تمام بازیکنان و عوامل تیم و باشگاه بزرگ ملوان تشکر کنم.

ملوان بزرگ بندرانزلی اصالت و هویت فوتبال کشور عزیزم ایران است و نیاز به حمایت جدی و عملی دارد و در پایان این تمام کاری نبود که آرزویش را داشتم و می‌توانستم برای ملوان انجام دهم. ایمان دارم روزی با ملوان جشنی بسیار باشکوه‌تر از خرداد ۱۴۰۱ خواهیم گرفت.

با بهترین و زیباترین آرزوها برای ملوان و عاشقانش.»

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads