کد خبر: 229929 - تاریخ: دوشنبه، 15 می 2023 - 19:34

در جلسه شورای شهر خمام مطرح شد ؛

واحدی: طرح هادی شهر خمام هنوز تعیین تکلیف نشده است|غیاثی:هیئت تطبیق شهرستان سلیقه ای عمل می کند

هادی واحدی ظهر امروز در جلسه شورای شهر با بیان اینکه طرح هادی جدید تصویب رسیده اما پس‌ از گذشت دو سال هنوز ابلاغ و تعیین تکلیف نشده است، عنوان کرد:مردم از مجموعه شهرداری و شورا انتظار دارن تا طرح مذکور پس سال ها ابلاغ گردد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هادی واحدی ظهر امروز در جلسه شورای شهر با بیان اینکه طرح هادی جدید تصویب رسیده اما پس‌ از گذشت دو سال هنوز ابلاغ و تعیین تکلیف نشده است، عنوان کرد: مردم از مجموعه شهرداری و شورا انتظار دارن تا طرح مذکور پس سال ها ابلاغ گردد.

رئیس شورای شهر خمام همچنین با بیان اینکه داخل شهر جایی برای سگ‌های آزادزی نیست، افزود:حضور این حیوانات موجب شده تا آرامش و آسایش همشهریان را سلب کند.

وی با بیان اینکه جمع آوری و سازماندهی برای رفاه شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گیرد، تصریح کرد: بعضی از این سگ ها بی آزار هستد حرفی در این خصوص نیست، ولی بعضی ها موجب ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان می‌گردد که باید آنها سازماندهی شوند.

واحدی با بیان اینکه نباید منتظر اتفاق بزرگی برای شهروندان ایجاد تا سازماندهی شوند،افزود: نباید اجازه دهیم تا تمامی کارهای عمرانی که توسط شهرداری و شورا انجام گرفته خدشه وارد شود.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه جایی مناسبی برای نگهداری آنها تعبیه شود،اظهار داشت:گروه های حمایتی هم نیز می توانند در این امر با شهرداری همکاری داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر خمام در این جلسه با بیان اینکه در بسیاری از موارد متاسفانه هیئت تطبیق شهرستان سلیقه ای عمل شده است،افزود: قوانین موجود در شورا مطلق نیست.

جلیل غیاثی با بیان اینکه در آینده نزدیک قطعا یک مطالبه نامه ای به مسئولین استانی و کشوری ارسال و یاد آوریم خواهیم کرد که بحث شورایی برخاسته از رأی و اراده مردم است،تصریح کرد:بعضی از تصمیمات سلیقه ای خنثی و شایسته، زیبنده و در شأن جایگاه شورا نیست.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads