کد خبر: 229510 - تاریخ: شنبه، 29 آوریل 2023 - 16:28

رئیس اداره ورزش جوانان خمام خبر داد ؛

حدود ۸۰۰ میلیون برای نوسازی و بهسازی سالن های ورزشی خمام تخصیص پیدا کرد

رئیس اداره ورزش جوانان خمام از بهسازی و نوسازی سالن های ورزشی تختی و شهدا خمام با ۷۰۰ میلیون اعتبار خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛رئیس اداره ورزش جوانان خمام از بهسازی و نوسازی سالن های ورزشی تختی و شهدا خمام با ۷۰۰ میلیون اعتبار خبر داد.

مهران احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به نوسازی و بهسازی اماکن ورزشی سال گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته بودکه حدود ۸۰۰ میلیون آن تخصیص پیدا کرد، تصریح کرد : که برای نوسازی وبهسازی سالن های ورزشی تختی و شهدا خمام بخشی از آن هزینه گردیده که این هزینه و تعمیرات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اقدام با حمایت های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرمانداری، یکی از نمایندگان مردم در مجلس اسلامی و بخش خصوصی انجام و در اختیار مردم ورزش دوست این شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش جوانان خمام همچنین به تعداد ورزشکاران سازمان‌ یافته شهرستان در سال ۱۴۰۱ حدود سه هزار نفر مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد : در حال حاضر ۳۵ هیئت ورشی وجود دارد که از بین آنها ۱ شناسنانه دار است.
به گفته سرپرست اداره ورزش جوانان خمام ، تجهیز ۳ خانه ورزش روستایی چوکام ، چاپارخانه و برمچه، برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشوری، پرس سینه استانی، جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان ، کارگاه آموزشی مشاوره بیش ازدواج ، نجات غریق استانی ،تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران از دیگر برنامه‌های این اداره در سال گذشته بود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads