کد خبر: 229472 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 آوریل 2023 - 01:34

مسابقات فوتسال جام رمضان خمام با معرفی تیم قهرمان پایان یافت

شب گذشته در ایستگاه پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان در خمام بازی ۲ تیم کته‌کبابی عادل و رستوران اردشیر با حضور پرشور هواداران در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شب گذشته در ایستگاه پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان در خمام بازی ۲ تیم کته‌کبابی عادل و رستوران اردشیر با حضور پرشور هواداران در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد.

هواداران برای آغاز فینال جام رمضان رودان لحظه شماری میکردند جایی تیم های کته کباب عادل و اردشیر در آن باید در مقابل یکدیگر صف آرایی می کردند که در نهایت تیم رستوران اردشیر رشت ۳ بر ۰ به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده بندی متین ساغری‌سازان و زیتون‌سرای گیلانی به مصاف یگدیگر رفتند که در وقت‌های قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا بازی‌ به پنالتی‌ها کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها تیم متین ساغری‌سازان موفق شد ۳ بر ۰ حریف خود را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان گیلان ، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان خمام ، ریس هیات فوتبال استان و دیگر مسئولان محلی برگزار شد. به تیم های اول تا سوم به‌ترتیب مبلغ ۶۰، ۴۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

به گزارش خوبان خبر، در این دوره از رقابتها ۵۶ تیم از سراسر استان حضور یافتند که تیم ها به صورت گروهی و حذفی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/۲۱۲۱

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads