کد خبر: 229248 - تاریخ: یکشنبه، 16 آوریل 2023 - 22:03

وقتی فروزان نفس فولاد را گرفت!

دروازه‌بان سابق فولاد قصد داشت مانع از کسب امتیاز این تیم در زمین گل‌گهر شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ گل‌گهر سیرجان برای حفظ جایگاه چهارم جدول کار سختی در تقابل با تیم آماده فولاد خوزستان داشت و نمی‌خواست با شکست در آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر، رتبه چهارم را به تراکتور بدهد که در نهایت توانست با گرفتن یک امتیاز این کار را انجام دهد و البته محسن فروزان هم در رقم خوردن این اتفاق برای سیرجانی‌ها تاثیرگذار بود.

محسن فروزان که در هفته‌های اخیر به شرایط بهتری نسبت به همیشه رسیده و توانسته بود درکسب امتیازهای پیاپی برای تیمش تاثیرگذاری داشته باشد، شب گذشته هم مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود درخشید و با وجود مهارهای متعدد ازجمله گرفتن ضربه پنالتی، در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند.

 

این دروازه‌بان که دو فصل قبل نقش مهمی در کسب قهرمانی جام حذفی برای فولاد خوزستان داشت، در نیمه دوم بازی شب گذشته توانست پنالتی روبرتو تورس را مهار کند و اجازه ندهد تیم سابقش به دومین گل برسد که مهار پنالتی او نفس فولادی‌ها را حبس کرد و آنها را در آستانه شکست قرار داد ولی در لحظات پایانی در شلوغی محوطه جریمه یک توپ سرنوشت بازی را عوض کرد و کار را به تساوی کشید.

 

فروزان که پس از ثبت دو کلین‌شیت پیاپی در دیدار مقابل نساجی مازندران از روی نقطه پنالتی گل خورد و هفته قبل هم برابر ذوب‌آهن یک توپ عجیب با برخورد به پای مدافع خودی به دروازه‌اش رفت، شب گذشته نیز مثل دور رفت نمایش خوبی مقابل فولاد خوزستان داشت که این بار در ثبت کلین‌شیت بدشانس بود.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads