کد خبر: 229031 - تاریخ: چهارشنبه، 29 مارس 2023 - 20:43

در جلسه شورای اداری شهرداری خمام چه گذشت؟

شهرداری خمام در جلسه شورای اداری شهرداری اظهار ، داشت: در رابطه با بحث سیاست‌گذاری‌های سال ۱۴۰۲ همفکری داشتیم و توصیه‌ای مبنی بر اولویت‌های شهرداری خمام در خصوص تکریم ارباب رجوع و پیگیری پروژه‌های عمرانی مطرح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ابوالحسن سیمایی روز گذشته در جاشیه شورای اداری شهرداری خمام در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرداری خمام در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: امروز در رابطه با بحث سیاست‌گذاری‌های سال ۱۴۰۲ همفکری داشتیم و توصیه‌ای مبنی بر اولویت‌های شهرداری خمام در خصوص تکریم ارباب رجوع و پیگیری پروژه‌های عمرانی مطرح شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی که جزو ظرفیت‌های خمام است با جدیت دنبال خواهد شد، گفت: یکسری توصیه و تذکرات مبنی بر رعایت اصول و شرح وظایف قانونی نیز مطرح شد که به دوستان شهرداری تذکر داده شد و دغدغه‌هایی نیز درباره تعاملات فی مابین شهرداری و شورای شهر نیز در جلسه امروز مطرح شد.

شهردار خمام با بیان اینکه سیاست ما این است با همت و انرژی بیشتر در سال جدید در خدمت مردم شهر خمام باشیم، افزود: پروژه‌های عمرانی که از دغدغه‌های اصلی شهرستان خمام و به این دلیل که توسعه کارهای عمرانی از سیاست‌های دولت است و بازخورد مثبتی در بین مردم داشت را با جدیت ادامه خواهیم داد.

سیمایی با اشاره به اجرای پروژه‌های فرهنگی-ورزشی در سال جدید بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با سیاست‌گذاری درست این برنامه‌ها را در سال ۱۴۰۲ عملیاتی کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال ۱۴۰۲ بازخورد و ثمره همدلی بین شهرداری و شورای شهر خمام برای مردم این شهرستان قابل لمس باشد، گفت: قطعا پروژه‌های جدیدی در سال جدید خواهیم داشت و بعد از ماه مبارک رمضان آن‌ها را ادامه خواهیم داد، پروژه‌های نیمه کاره داخل شهر را نیز به اتمام خواهیم رساند.

شهردار خمام از ساخت یک پارک جدید به نام پارک آفتاب در حاشیه رودخانه با اجرای ست‌های ورزشی برای مردم خمام خبر داد و افزود: اجرای پارکینگ خیابان حافظ نیز از دیگر برنامه‌های امسال است، علاوه بر این ما طرحی را برای اجرای حداقل دو پارک محله در داخل شهر آماده کردیم که یکی در مسکن مهر و دیگری در خاچکین عملیاتی خواهد شد.

سیمایی از اتصال خیابان ۱۸ متری از فروشگاه رائی به سمت خیابان شهید راستی در سال جدید خبر داد و گفت: اگر شورا همین هفته مصوبه را به شهرداری ارائه کند عملیات تعیین پیمانکار مشخص خواهد شد و در طی ماه‌های آینده اجرایی می‌کنیم.

 

پایان پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads