کد خبر: 229026 - تاریخ: چهارشنبه، 29 مارس 2023 - 18:51

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

پلمب ۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب در گیلان

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت از پلمب ۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب در استان خبر داد.

به گزارش خوبان، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی تکلیف کلیه صنوف در گیلان است.

وی با بیان اینکه کلیه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند، افزود: با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد می‌شود.

پورحیدری طرح برخورد با تخلفات صنفی و رفتارهای هنجار شکنانه را جدی و مستمر عنوان کرد و ادامه داد: پلمب و جریمه واحدهای صنفی اساساً مطلوب نظر ما نیست و قطعاً سبب خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار می‌شود ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

وی فعالیت ۵ واحد پلمب شده صنفی با نصب بنر را در زمینه‌های متعدد در راستای اجرای مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان اعلام کرد و گفت: متصدیان خدمات در واحدهای صنفی در زمینه‌های عینک فروشی، فست فود، فروش قهوه، ابزار یراق و اسباب بازی فروشی نسبت به هنجارهای اجتماعی حجاب و عفاف بی‌توجه بودند که منجر به پلمب واحدهای مذکور شد.

مدیرکل صمت گیلان از صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت عفاف و حجاب را مطالبه و تصریح کرد: مدیران واحدهای صنفی، پرسنل فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و به دور از معضلات اجتماعی در سال جدید شاهد باشیم.

کد خبر 5742787
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads