کد خبر: 229020 - تاریخ: چهارشنبه، 29 مارس 2023 - 15:57

مسئول امور صنعت، معدن و تجارت خمام خبر داد ؛

متخلفان صنفی خمام طی ۱۰ ماه گذشته ۳۵ میلیارد ریال جریمه شدند

مسئول امور صنعت، معدن و تجارت خمام با اشاره به اقدامات نظارتی اداره صمت در شهرستان خمام تصریح کرد: متخلفان صنفی خمام طی ۱۰ ماه گذشته ۳۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

 مسئول امور صنعت، معدن و تجارت خمام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خوبان خبر گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مهدی پور عاشور افزود: این طرح با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خمام ، همزمان با سراسر کشور و با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط  تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

 وی هدف اصلی طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام  نوروز و ماه مبارک رمضان دانست و یادآور شد: در بخش کالایی، اقلام پر‌مصرفی مانند شیرینی و تنقلات، پوشاک و غیره همچنین در بخش خدمات، صنوفی مانند آرایشگران، خدمات خودرویی و مسافرتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

مسئول امور صنعت، معدن و تجارت خمام با اشاره به اقدامات نظارتی اداره صمت در شهرستان خمام تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه گذشته طرحهای نظارتی متعددی در سطح شهرستان اعم از طرح نظارتی شالیکوبان ، نانوایان ، مشاورین املاک، قاچاق کالا و …. برگزار گردید که طی آن ۱۰۳۸ مورد بازرسی و ۱۹۲ مورد تخلف به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال تشکیل پرونده و به شعبات تعزیرات ارسال گردید.

این مسئول همچنین گفت: در شرایط موجود هیچگونه درخواست افزایش قیمتی پذیرفته نخواهد شد و با هر گونه افزایش قیمت، با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

پورعاشور در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز هرگونه تخلف گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات، کم‌فروشی و غیره را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری گزارش نمایند تا همکاران بازرس ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads