کد خبر: 228989 - تاریخ: دوشنبه، 27 مارس 2023 - 11:19

در دیدار با نمایندگان گیلان؛

آیت‌الله فلاحتی: نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها نتیجه عدم کار کارشناسانه است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها در شهرستان‌ها را نتیجه‌عدم کار کارشناسانه دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس تحول‌گرایی و ایده‌پردازی برای آبادی شهر را در برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جسور بودن نماینده مجلس و مشورت با افراد آگاه اظهار داشت: یک نماینده در صورتی موفق است که جسور باشد و حرف برای گفتن داشته باشد و کارشناسانه اظهار نظر کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها در شهرستان‌ها را نتیجه‌عدم کار کارشناسانه دانست و بیان کرد: هر طرح و پروژه‌ای که آغاز می‌شود تا مراحل پایانی، نباید رها شود و گاهی مواقع تکمیل یک طرح بهتر از ده‌ها طرح نیمه‌تمام است.
آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم برخورداری از روحیه تحول‌گرایی و داشتن ایده‌های نو، خطاب به نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول‌گرایی را در برنامه‌هایتان قرار دهیدو سعی کنید ایده‌پرداز باشید و برای آبادی شهر نظریه داشته باشید و تجربیات سایر شهرهای کشور را در آبادی و ایده‌پردازی مورد توجه قرار دهید.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آسیای میانه امروز بستر درخواست و تقاضای کالاها و مرکبات ایرانی است افزود: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از چابهار تا بندرعباس و سیستان امروز متوجه بستر آسیای میانه برای عرضه کالاها شده‌اند و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم اما یکی از معضلات ترافیک کامیون‌های صادراتی در مرز آستارا است و مشکل بعدی دولت آذربایجان است و لذا بسیاری از خودروهای سنگین در ترافیک معطل می‌شوند از این‌رو همه باید تلاش کنند تا این مشکل حل شود و با دولت آذربایجان نیز رایزنی‌های لازم انجام شود تا مشکل ترخیص خودروها حل شود.
وی به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه اشاره و بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله حاکمیتی شده است و همه در این حوزه مطالبه می‌کنند و ما نیز همچون دیگران در این حوزه دغدغه داریم و عقب ننشسته‌ایم و انتظار داریم مجلس هم به این حوزه ورود کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه درباره مسئله عفاف و حجاب تاکنون بیش از ۷ جلسه با دادستان داشته‌ایم گفت: قرار شد در وهله نخست به تمامی ادارات، سازمان‌های دولتی و نهادها اعلام شود که رعایت عفاف و حجاب مسئله‌ای قانونی و اسلامی است و فروشندگان و مشتریان اصناف و فروشگاه‌ها هم باید عفاف و حجاب را رعایت کنند.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به لزوم ورود جدی مجلس شورای اسلامی به حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در چند عرصه از جمله مبارزه با استکبار جهانی، پیگیری طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار و همکاری با قوه مجریه و قضاییه در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.

 

انتهای پیام/۱۳۲۲۱۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads