کد خبر: 228929 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 مارس 2023 - 11:11

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ؛

انجام ۲ هزار بازرسی از بازار گیلان/ ۷۰۰ متخلف به تعزیرات معرفی شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای بیش از ۲ هزار بازرسی از بازار خبر داد و گفت: پس از بازرسی‌ها از فروشگاه‌ها، مراکز فروش و بازار گیلان، ۷۰۰ متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خوبان خبر ، صالح محمدی  با اشاره به تقارن نوروز و ماه رمضان، اظهار کرد: کنترل و نظارت بازار نوروز و رمضان در اولویت ستاد تنظیم بازار است.

وی از تشدید بازرسی‌ها از بازار گیلان در نوروز و ماه رمضان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با نظارت دقیق، مستمر و سختگیرانه از بازار گیلان، خرید عیدانه و ماه رمضان را برای مردم شیرین کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر برخورد جدی با گران فروشی‌ها و کم فروشی‌ها در بازار این استان، بیان کرد: بازار گیلان زیر ذره بین بازرسین و ناظران قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گران فروشی و کم فروشی با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

محمدی با بیان اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در گیلان موجود است، گفت: در تأمین مایحتاج روزمره و کالاهای اساسی در بازار گیلان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه اقدام مشترک برای تنظیم و نظارت بازار گیلان، افزود: این کارگروه با مشارکت جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف بر روند عملکرد بازار نظارت مستمر و سختگیرانه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای بیش از ۲ هزار بازرسی از بازار این خبر داد و اضافه کرد: این تعداد بازرسی‌ها از ابتدای اسفند تاکنون از بازار گیلان صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: پس از بازرسی‌ها از فروشگاه‌ها، مراکز فروش و بازار گیلان، ۷۰۰ متخلف در این راستا شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads