کد خبر: 228618 - تاریخ: شنبه، 4 مارس 2023 - 09:39

بازار نوروز و رمضان در گیلان زیر چتر نظارتی

معاون توسعه، بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مردم نگران تهیه کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز نباشند، گفت: بازار نوروز و رمضان استان گیلان زیر چتر نظارتی است.

به گزارش خوبان، قاسم جوادزاده  با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت غذایی در جامعه، اظهار کرد: تولید، تهیه و تولید مناسب و هدفمند کالاهای اساسی منجر به تأمین امنیت غذای می‌شود.

وی از وجود تمام کالاهای اساسی در سردخانه‌های گیلان خبر داد و افزود: گیلان در تأمین کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

معاون توسعه، بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مردم نگران تهیه کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز نباشند، گفت: ارزاق، کالاها و اقلام اساسی سه ماه آینده گیلان، تأمین شده است و در این خصوص هیچ جای نگرانی نیست.

جوادزاده با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، بیان کرد: تأمین کالاهای اساسی بازار نوروز و رمضان در گیلان، چاره اندیشی شده است.

وی با تاکید بر بازرسی و نظارت از بازارها و عملکرد اصناف و بازاریان، افزود: مهم‌تر از تأمین و توزیع کالا، نظارت بر نحوه فروش و چگونگی قیمت‌ها و عملکرد کسبه و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه، بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری مانور نظارتی در بازار استان خبر داد و اضافه کرد: بازار «نوروز و رمضان» استان گیلان زیر چتر نظارتی بازرسین قرار می‌گیرد.

جوادزاده با اشاره به فعالیت ۱۸۵ بازرس ویژه بازار گیلان، بیان کرد: مانور نظارتی با مشارکت بازرسین صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات و دیگر دستگاه نظارتی در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی مردم در بازار، افزود: مشارکت مردم در بازار و نظارت بر قیمت‌ها و ارائه گزارش تخلفات گران فروشی و کم فروشی می‌تواند کار تیم بازرسی و نظارت بر بازار را تسهیل ببخشد.

کد خبر 5724129
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads