کد خبر: 228609 - تاریخ: شنبه، 4 مارس 2023 - 09:33

با حضور ۳۲۰ ورزشکار در سالن ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد؛

کسب مدال های رنگارنگ توسط رزمی کاران خمامی در مسابقات نیوفایت کیک بوکسینگ کشور

یک دوره مسابقات کشوری نیوفایت کیک بوکسینگ در سالن ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ یک دوره مسابقات کشوری نیوفایت کیک بوکسینگ در سالن ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۳۲۰ ورزشکار انجام گرفت که رزمی کاران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در رده سنی نونهالان این رقابتها ثامن وطن دوست در وزن ۲۶ کیلوگرم،شاهرخ محمدی مهر در وزن ۳۷ کیلوگرم، سیدابوالفضل حقگو در ۴۳کیلوگرم ، عرشیا پورحسین جانی وزن در وزن ۳۵ گیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی داراگونه در وزن ۲۳ کیلوگرم ، امیرحسین داراگونه وزن ۳۴کیلوگرم،شهروز محمدی مهروزن در وزن ۴۱ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند. 

در رده سنی نوجوانان نیز رضابازدار در وزن ۴۸کیلو گرم، امیرعلی یوسف پور در وزن ۵۵ کیلوگرم ، ایلیا زاهد در وزن۵۷ کیلوگرم ، مهدی نصرالهی فرد در وزن ۸۴ کیلو گرم ، محمدی صفری در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.

در ادامه این مسابقات و در رده سنی نوجوانان،ابوالفضل محمدی مهر در وزن ۷۴کیلوگرم،مانی شفقت وزن در ۷۸ کیلوگرم،مصباح وطن دوست در وزن ۸۲ کیلوگرم موفق به گردن آویز طلا شدند و رده سنی بزرگسالان نیز عادل آقازاده در وزن ۷۸کیلوگرم ،امیر حسین دهقان نژاد در وزن ۱۰۵کیلوگرم مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

به گزاررش خوبان خبر ؛ ولی ا… هدایتی یعنوان سرمربی و جلال پورحسین جانی مربی تیم خمام را همراهی کرده و رضا و محمد رعنا در این دیدار به قضاوت پرداختند.

 انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads