کد خبر: 228574 - تاریخ: جمعه، 3 مارس 2023 - 00:17

رئیس کمیته امداد :

عیدی ۴۰۰ میلیونی خمامی ها به نیازمندان

حسنی نسب یادآور شد: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این شهرستان بیش از چهارصد میلیون تومان به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که امید می رود این میزان در سال جاری افزایش یابد.

به گزارش خوبان خبر ؛هر ساله خانواده های ایرانی به رسم بهار طبیعت برای فرزندان خود لباس نو خریداری می کنند تا شادی کودکانه برای آنان در هنگامه تحویل سال نو بیشتر شود اما از آنجا که برخی از خانواده ها توان مالی خرید مایحتاج نوروز باستانی برای بچه های خود را ندارند اقدام پسندیده و نوعدوستانه جشن نیکوکاری در اسفند ماه هر سال برگزار می شود تا زمینه تقسیم مهربانی بین هموطنان فراهم شود.

آیین نمادین آغاز جمع آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری روز پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

سید مجتبی حسینی نسب در آیین به خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت:جشن نیکوکاری که اسفند هر سال و در آستانه سال جدید در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز این جشن با شعار” هر روز عید دیگری است” از امروز در شهرستان نیز آغاز شد.

رئیس کمیته امداد امام حمینی (ره) خـــمام با بیان اینکه جشن نیکوکاری با مشارکت این نهاد،آموزش و پرورش،سپاه از امروز تا پایان اسفند  برگزار می شود، افزود: تمام هدایا نقدی و عبر نقدی جمع آوری شده صرف نیازمندان خمامی می شود. 

وی از برنامه‌ریزی برای نواخته شدن جشن نیکوکاری در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در مدارس شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش ، این جشن در مدارس برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان نیازمند نیز از کمک‌های نقدی و غیرنقدی سایر دانش‌آموزان برخوردار شوند.

حسنی نسب یادآور شد: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این شهرستان بیش از چهارصد میلیون تومان به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که امید می رود این میزان در سال جاری افزایش یابد.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری در نظر گرفته شده جهت شرکت در جشن نیکوکاری افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۱۳۲۰*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۰۳۸  از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads