کد خبر: 228539 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 فوریه 2023 - 23:02

رئیس شورای شهر خمام؛

پرونده بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خمام با ۷۰ میلیارد بسته شد

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه پروژه های تعریف شده برای خمام و فعالیت های سطوح مختلف شهر نیاز به رشد بودجه نسبت به سال گذشته داشت، گفت: ۹۰ درصد نسبت به بودجه سال قبل رشد داشتیم که با توجه به تورم و پروژه های تعریف شده لازم به نظر می رسد.

به گزارش خوبان خبر  ؛هادی واحدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آتی که ۵۰ درصد آن به عنوان بودجه جاری و مابقی بودجه عمرانی است، اظهار کرد: ۳۰ میلیارد تحت عنوان پروژه‌های عمرانی و پنج میلیارد تعهدات سنواتی در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه های تعریف شده برای خمام و فعالیت های سطوح مختلف شهر نیاز به رشد بودجه نسبت به سال گذشته داشت، گفت: ۹۰ درصد نسبت به بودجه سال قبل رشد داشتیم که با توجه به تورم و پروژه های تعریف شده لازم به نظر می رسد.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به پروژه‌های مختلف شهر خمام در بودجه جدید افزود: نقایصی که اعضای شورا در شهر می دیدند عنوان کردند و این موارد در شهرداری در بحث بودجه قرار گرفت که از ماه گذشته آغاز شد و بودجه سال را از جنبه‌های مختلف مطالعه کردیم و یک نسخه از بودجه در اختیار هر یک از اعضای شورا جهت مطالعه قرار گرفت و نقایص آن مطرح شد.

واحدی با بیان اینکه امروز با نظر مساعد اعضای شورا کلیات این بودجه با مبلغ ۷۰ میلیارد مصوب شد، گفت: در بودجه سال قبل نیازهایی احساس شد و بودجه سال آینده بیشتر اختصاص یافت چرا که پروژه های عمرانی رشد صعودی داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد درآمدزا و درون‌زا است، افزود: شهرداری باید به صورت خودجوش درآمد کسب کرده و این درآمد را برای شهر هزینه کند، به همین دلیل بود که بودجه پیش بینی شده سال قبل توسط شهرداری محقق شده بود.

رئیس شورای شهر خمام تحقق بودجه توسط شهرداری را کسب درآمد و هزینه کرد ام برای شهر برشمرد و بیان کرد: این طور نیست که پیش بینی ۷۰ میلیارد به معنی گرفتن بودجه از جای دیگر است بلکه کسب درآمد توسط شهرداری از جاهای مختلف است.

واحدی با بیان اینکه ۸۳۳ میلیون تومان از منابع دولتی که تخصیص داده شده بود نیز محقق شد، گفت: مابقی بودجه سه میلیاردی تخصیص یافته از بودجه‌های دولتی توسط خود شهرداری کسب درآمد شد.

وی با اشاره به بدهی شهرداری خمام بیان کرد: شهرداری یک بازوی اجرایی است و به تناسب پروژه هایی که در شهر اجرا می کند می‌تواند هزینه کرده و بودجه ببندد و بدهی شهرداری یک امر طبیعی است.

 

انت

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads