کد خبر: 227847 - تاریخ: شنبه، 7 ژانویه 2023 - 00:12

در مسابقات سبک هایاشی ها شیتوریو گیلان ؛

تیم کاراته خمام به ۱۰ مدال طلا ، ۵ نقره و ۶ برنز دست یافت

مسابقات کاراته سبک هایاشی ها شیتوریو استان گیلان در رده سنی مختلف در مجموعه ورزشی عضدی رشت با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
در این دوره از مسابقات ۲۱۸ کاراته کار به مبارزه پرداختند که در نهایت تیم خمام مدال ۱۰ طلا ، ۵ نقره و ۶ برنز را کسب کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات کاراته سبک هایاشی ها شیتوریو استان گیلان در رده سنی مختلف در مجموعه ورزشی عضدی رشت با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
در این دوره از مسابقات ۲۱۸ کاراته کار به مبارزه پرداختند که در نهایت تیم خمام مدال ۱۰ طلا ، ۵ نقره و ۶ برنز را کسب کردند.

در جریان این رقابتها در رده سنی خردسالان،زمان هادی پور در وزن ۲۰ کیلو گرم ، برسام نژادی در وزن ۳۰ کیلو گرم ، محمد رضا حسینی وزن ۳۵ -کیلوگرم ، _محمد حسین نیک در وزن ۴۰ کیلو گرم ، محمد طا ها وطن پرست در وزن ۴۵ کیلو گرم ، محمد رضانیک پور در وزن ۵۰ کیلو گرم ، محمد جواد داستانی در وزن ۵۵ کیلو گرم ، آرمین شیخی در وزن ۶۰ کیلو گرم و آرمین شیخی در رده ۶۵ کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا شدند.

آراد حسن زاده در وزن ۲۰ کیلو گرم ، امیر علی هدایتی در وزن ۳۰ کیلوگرم در وزن ۴۰ کیلو گرم ، آرین حقگو در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

همچنین رضا هادی پور در وزن ۳۰کیلو گرم ، رضا احمدی در وزن ۳۵ کیلو گرم ، محمد رضا حکامی در وزن ۵۰ کیلوگرم و امیر علی بخشی در وزن ۵۵ کیلو موفق گردن آویز برنز شد.
در رده سنی نونهالان سید محمد کاظمی وزن ۴۵ کیلو گرم ،محمد ژاله فرد در وزن ۴۰ کیلوگرم به مدال نقره را کسب کرده و محمد رضا محمدی پور در وزن ۵۰ کیلو گرم مدال برنز را از آن خود کرد.
در رده سنی نوجوانان نز ابوالفضل سهرابی در وزن ۵۲ کیلوگرم موفق به گردن خوش رنگ طلا شد و و امیر محمد شریف تبار نیز دروزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز بسندخه کرد.

گفتنی است ، امیر نیک پور بعنوان مربی تیم خمام را همراهی کرد و حبیب شریف تبار هم به عنوان داور در مسابقات حضور داشت.

 

انتهای پیام/۸۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads