کد خبر: 227793 - تاریخ: چهارشنبه، 4 ژانویه 2023 - 20:18

مدیرکل منابع طبیعی گیلان خبر داد؛

آتش سوزی در ۳ هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان

به گزارش خوبان، میرحامد اختری بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع حریق در برخی مناطق جنگلی استان گیلان بر اثر وزش باد گرم اظهار کرد: حدود یک هکتار از جنگل‌های شهرستان سیاهکل در محدوده دهستان خرارود براثر وزش باد گرم دچار حریق شد. وی به اطفای حریق توسط یگان […]

به گزارش خوبان، میرحامد اختری بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع حریق در برخی مناطق جنگلی استان گیلان بر اثر وزش باد گرم اظهار کرد: حدود یک هکتار از جنگل‌های شهرستان سیاهکل در محدوده دهستان خرارود براثر وزش باد گرم دچار حریق شد.

وی به اطفای حریق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و اهالی منطقه اشاره کرد و گفت: دو هکتار از مناطق جنگلی در روستای کچا شهرستان رشت نیز دچار حریق شد که با حضور مأموران منابع طبیعی شهرستان و همچنین مردم روستا مهار و خاموش شد.

اختری با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد جنوبی در استان به ویژه مناطق کوهستانی از مردم و مسافران خواست از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی جدا خودداری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان همچنین از شهروندان گیلانی خواست در صورت مشاهده حریق در عرصه‌های جنگلی و مراتع موضوع را با استفاده از شماره‌ها ۱۳۰۹ و ۱۵۰۴ به منابع طبیعی اعلام کنند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads